Citation Formats
Kadınların Instagram Giyim Sayfalarına Katılımına Yönelik Marka Güveni ve Farkındalığının Ağızdan Ağıza İletişime Etkisi: Y ve Z Kuşağı Üzerine Bir Araştırma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. Sönmez Karapınar And Ş. Karaca, "Kadınların Instagram Giyim Sayfalarına Katılımına Yönelik Marka Güveni ve Farkındalığının Ağızdan Ağıza İletişime Etkisi: Y ve Z Kuşağı Üzerine Bir Araştırma," Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.18, no.2, pp.771-796, 2022

Sönmez Karapınar, E. And Karaca, Ş. 2022. Kadınların Instagram Giyim Sayfalarına Katılımına Yönelik Marka Güveni ve Farkındalığının Ağızdan Ağıza İletişime Etkisi: Y ve Z Kuşağı Üzerine Bir Araştırma. Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.18, no.2 , 771-796.

Sönmez Karapınar, E., & Karaca, Ş., (2022). Kadınların Instagram Giyim Sayfalarına Katılımına Yönelik Marka Güveni ve Farkındalığının Ağızdan Ağıza İletişime Etkisi: Y ve Z Kuşağı Üzerine Bir Araştırma. Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.18, no.2, 771-796.

Sönmez Karapınar, EBRU, And Şükran Karaca. "Kadınların Instagram Giyim Sayfalarına Katılımına Yönelik Marka Güveni ve Farkındalığının Ağızdan Ağıza İletişime Etkisi: Y ve Z Kuşağı Üzerine Bir Araştırma," Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.18, no.2, 771-796, 2022

Sönmez Karapınar, EBRU S. And Karaca, Şükran. "Kadınların Instagram Giyim Sayfalarına Katılımına Yönelik Marka Güveni ve Farkındalığının Ağızdan Ağıza İletişime Etkisi: Y ve Z Kuşağı Üzerine Bir Araştırma." Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.18, no.2, pp.771-796, 2022

Sönmez Karapınar, E. And Karaca, Ş. (2022) . "Kadınların Instagram Giyim Sayfalarına Katılımına Yönelik Marka Güveni ve Farkındalığının Ağızdan Ağıza İletişime Etkisi: Y ve Z Kuşağı Üzerine Bir Araştırma." Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.18, no.2, pp.771-796.

@article{article, author={EBRU SÖNMEZ KARAPINAR And author={Şükran Karaca}, title={Kadınların Instagram Giyim Sayfalarına Katılımına Yönelik Marka Güveni ve Farkındalığının Ağızdan Ağıza İletişime Etkisi: Y ve Z Kuşağı Üzerine Bir Araştırma}, journal={Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi}, year=2022, pages={771-796} }