S. Altın, "Anne Tüketicilerin Influencer Güvenirliği ve Satın Alma Niyeti Arasında Marka Güveninin Aracı Rolü: Bir Yol Analizi," FISCAOECONOMIA , vol.8, no.2, pp.441-458, 2024
Altın, S. 2024. Anne Tüketicilerin Influencer Güvenirliği ve Satın Alma Niyeti Arasında Marka Güveninin Aracı Rolü: Bir Yol Analizi. FISCAOECONOMIA , vol.8, no.2 , 441-458.
Altın, S., (2024). Anne Tüketicilerin Influencer Güvenirliği ve Satın Alma Niyeti Arasında Marka Güveninin Aracı Rolü: Bir Yol Analizi. FISCAOECONOMIA , vol.8, no.2, 441-458.
Altın, SENA. "Anne Tüketicilerin Influencer Güvenirliği ve Satın Alma Niyeti Arasında Marka Güveninin Aracı Rolü: Bir Yol Analizi," FISCAOECONOMIA , vol.8, no.2, 441-458, 2024
Altın, SENA. "Anne Tüketicilerin Influencer Güvenirliği ve Satın Alma Niyeti Arasında Marka Güveninin Aracı Rolü: Bir Yol Analizi." FISCAOECONOMIA , vol.8, no.2, pp.441-458, 2024
Altın, S. (2024) . "Anne Tüketicilerin Influencer Güvenirliği ve Satın Alma Niyeti Arasında Marka Güveninin Aracı Rolü: Bir Yol Analizi." FISCAOECONOMIA , vol.8, no.2, pp.441-458.
@article{article, author={SENA ALTIN}, title={Anne Tüketicilerin Influencer Güvenirliği ve Satın Alma Niyeti Arasında Marka Güveninin Aracı Rolü: Bir Yol Analizi}, journal={FISCAOECONOMIA}, year=2024, pages={441-458} }