Ö. Özdemir Süzer And Ç. Taşkın, "A Research on Intention towards Showrooming and Webrooming in the Context of Omni-channel Marketing," Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.9, no.2, pp.243-271, 2022
Özdemir Süzer, Ö. And Taşkın, Ç. 2022. A Research on Intention towards Showrooming and Webrooming in the Context of Omni-channel Marketing. Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.9, no.2 , 243-271.
Özdemir Süzer, Ö., & Taşkın, Ç., (2022). A Research on Intention towards Showrooming and Webrooming in the Context of Omni-channel Marketing. Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.9, no.2, 243-271.
Özdemir Süzer, ÖZLEM, And Çağatan Taşkın. "A Research on Intention towards Showrooming and Webrooming in the Context of Omni-channel Marketing," Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.9, no.2, 243-271, 2022
Özdemir Süzer, ÖZLEM Ö. And Taşkın, Çağatan. "A Research on Intention towards Showrooming and Webrooming in the Context of Omni-channel Marketing." Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.9, no.2, pp.243-271, 2022
Özdemir Süzer, Ö. And Taşkın, Ç. (2022) . "A Research on Intention towards Showrooming and Webrooming in the Context of Omni-channel Marketing." Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.9, no.2, pp.243-271.
@article{article, author={ÖZLEM ÖZDEMİR SÜZER And author={Çağatan Taşkın}, title={A Research on Intention towards Showrooming and Webrooming in the Context of Omni-channel Marketing}, journal={Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi}, year=2022, pages={243-271} }