E. Dağdevir, "Reklam İzlenimi Sırasında Fizyolojik Parametrelerin Analizine Dayalı Tüketici Tercihlerinin Sınıflandırılması," Erciyes Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi , vol.40, no.2, pp.1-9, 2024
Dağdevir, E. 2024. Reklam İzlenimi Sırasında Fizyolojik Parametrelerin Analizine Dayalı Tüketici Tercihlerinin Sınıflandırılması. Erciyes Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi , vol.40, no.2 , 1-9.
Dağdevir, E., (2024). Reklam İzlenimi Sırasında Fizyolojik Parametrelerin Analizine Dayalı Tüketici Tercihlerinin Sınıflandırılması. Erciyes Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi , vol.40, no.2, 1-9.
Dağdevir, EDA. "Reklam İzlenimi Sırasında Fizyolojik Parametrelerin Analizine Dayalı Tüketici Tercihlerinin Sınıflandırılması," Erciyes Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi , vol.40, no.2, 1-9, 2024
Dağdevir, EDA. "Reklam İzlenimi Sırasında Fizyolojik Parametrelerin Analizine Dayalı Tüketici Tercihlerinin Sınıflandırılması." Erciyes Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi , vol.40, no.2, pp.1-9, 2024
Dağdevir, E. (2024) . "Reklam İzlenimi Sırasında Fizyolojik Parametrelerin Analizine Dayalı Tüketici Tercihlerinin Sınıflandırılması." Erciyes Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi , vol.40, no.2, pp.1-9.
@article{article, author={EDA DAĞDEVİR}, title={Reklam İzlenimi Sırasında Fizyolojik Parametrelerin Analizine Dayalı Tüketici Tercihlerinin Sınıflandırılması}, journal={Erciyes Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi}, year=2024, pages={1-9} }