Y. Harmancı, "Medya Girişimciliği Kavramsal Çerçeve," In Medya Girişimciliği , Eskişehir: AÖF YAYINLARI, 2019, pp.2-19.
Harmancı, Y. Medya Girişimciliği Kavramsal Çerçeve. 2019. In Medya Girişimciliği , AÖF YAYINLARI, Eskişehir, 2-19.
Harmancı, Y., (2019). Medya Girişimciliği Kavramsal Çerçeve. Medya Girişimciliği (pp.2-19), Eskişehir: AÖF YAYINLARI.
Harmancı, YASEMİN. "Medya Girişimciliği Kavramsal Çerçeve." In Medya Girişimciliği , 2-19. Eskişehir: AÖF YAYINLARI, 2019
Harmancı, YASEMİN. "Medya Girişimciliği Kavramsal Çerçeve." Medya Girişimciliği , AÖF YAYINLARI, 2019, pp.2-19.
Harmancı, Y. (2019) "Medya Girişimciliği Kavramsal Çerçeve", Medya Girişimciliği . Eskişehir: AÖF YAYINLARI.
@bookchapter{bookchapter, author ={YASEMİN HARMANCI}, chaptertitle={Medya Girişimciliği Kavramsal Çerçeve}, booktitle={ Medya Girişimciliği}, publisher={AÖF YAYINLARI}, city={Eskişehir},year={2019} }