K. KARAMUSTAFA And S. KUŞLUVAN, "İngiliz Tur Operatörlerinin Turistik Destinasyon Seçiminde Kullandıkları Kriterler Açısından Türkiye yi Değerledirmesi," Pazarlama Dünyası , vol.15, pp.16-24, 2001
KARAMUSTAFA, K. And KUŞLUVAN, S. 2001. İngiliz Tur Operatörlerinin Turistik Destinasyon Seçiminde Kullandıkları Kriterler Açısından Türkiye yi Değerledirmesi. Pazarlama Dünyası , vol.15 , 16-24.
KARAMUSTAFA, K., & KUŞLUVAN, S., (2001). İngiliz Tur Operatörlerinin Turistik Destinasyon Seçiminde Kullandıkları Kriterler Açısından Türkiye yi Değerledirmesi. Pazarlama Dünyası , vol.15, 16-24.
KARAMUSTAFA, KURTULUŞ, And SALİH KUŞLUVAN. "İngiliz Tur Operatörlerinin Turistik Destinasyon Seçiminde Kullandıkları Kriterler Açısından Türkiye yi Değerledirmesi," Pazarlama Dünyası , vol.15, 16-24, 2001
KARAMUSTAFA, KURTULUŞ And KUŞLUVAN, SALİH. "İngiliz Tur Operatörlerinin Turistik Destinasyon Seçiminde Kullandıkları Kriterler Açısından Türkiye yi Değerledirmesi." Pazarlama Dünyası , vol.15, pp.16-24, 2001
KARAMUSTAFA, K. And KUŞLUVAN, S. (2001) . "İngiliz Tur Operatörlerinin Turistik Destinasyon Seçiminde Kullandıkları Kriterler Açısından Türkiye yi Değerledirmesi." Pazarlama Dünyası , vol.15, pp.16-24.
@article{article, author={KURTULUŞ KARAMUSTAFA And author={SALİH KUŞLUVAN}, title={İngiliz Tur Operatörlerinin Turistik Destinasyon Seçiminde Kullandıkları Kriterler Açısından Türkiye yi Değerledirmesi}, journal={Pazarlama Dünyası}, year=2001, pages={16-24} }