S. Sümerli Sarıgül, "Pazarlama Muhasebesi ve Müşteri Kârlılık Yönetimine Yönelik Genel Bir Değerlendirme," uluslararası Yönetim Akademisi Dergisi , vol.1, no.3, pp.425-435, 2018
Sümerli Sarıgül, S. 2018. Pazarlama Muhasebesi ve Müşteri Kârlılık Yönetimine Yönelik Genel Bir Değerlendirme. uluslararası Yönetim Akademisi Dergisi , vol.1, no.3 , 425-435.
Sümerli Sarıgül, S., (2018). Pazarlama Muhasebesi ve Müşteri Kârlılık Yönetimine Yönelik Genel Bir Değerlendirme. uluslararası Yönetim Akademisi Dergisi , vol.1, no.3, 425-435.
Sümerli Sarıgül, SEVGİ. "Pazarlama Muhasebesi ve Müşteri Kârlılık Yönetimine Yönelik Genel Bir Değerlendirme," uluslararası Yönetim Akademisi Dergisi , vol.1, no.3, 425-435, 2018
Sümerli Sarıgül, SEVGİ S. . "Pazarlama Muhasebesi ve Müşteri Kârlılık Yönetimine Yönelik Genel Bir Değerlendirme." uluslararası Yönetim Akademisi Dergisi , vol.1, no.3, pp.425-435, 2018
Sümerli Sarıgül, S. (2018) . "Pazarlama Muhasebesi ve Müşteri Kârlılık Yönetimine Yönelik Genel Bir Değerlendirme." uluslararası Yönetim Akademisi Dergisi , vol.1, no.3, pp.425-435.
@article{article, author={SEVGİ SÜMERLİ SARIGÜL}, title={Pazarlama Muhasebesi ve Müşteri Kârlılık Yönetimine Yönelik Genel Bir Değerlendirme}, journal={uluslararası Yönetim Akademisi Dergisi}, year=2018, pages={425-435} }