Ö. Özdemir Süzer And Ç. Taşkın, "A RESEARCH ON THE IMPACT THE SERVICE QUALITY DIMENSIONS OF OMNI-CHANNEL RETAILING ON CUSTOMER LOYALTY: THE CASE OF DEFACTO," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.21, no.3, pp.633-660, 2021
Özdemir Süzer, Ö. And Taşkın, Ç. 2021. A RESEARCH ON THE IMPACT THE SERVICE QUALITY DIMENSIONS OF OMNI-CHANNEL RETAILING ON CUSTOMER LOYALTY: THE CASE OF DEFACTO. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.21, no.3 , 633-660.
Özdemir Süzer, Ö., & Taşkın, Ç., (2021). A RESEARCH ON THE IMPACT THE SERVICE QUALITY DIMENSIONS OF OMNI-CHANNEL RETAILING ON CUSTOMER LOYALTY: THE CASE OF DEFACTO. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.21, no.3, 633-660.
Özdemir Süzer, ÖZLEM, And Çağatan Taşkın. "A RESEARCH ON THE IMPACT THE SERVICE QUALITY DIMENSIONS OF OMNI-CHANNEL RETAILING ON CUSTOMER LOYALTY: THE CASE OF DEFACTO," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.21, no.3, 633-660, 2021
Özdemir Süzer, ÖZLEM Ö. And Taşkın, Çağatan. "A RESEARCH ON THE IMPACT THE SERVICE QUALITY DIMENSIONS OF OMNI-CHANNEL RETAILING ON CUSTOMER LOYALTY: THE CASE OF DEFACTO." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.21, no.3, pp.633-660, 2021
Özdemir Süzer, Ö. And Taşkın, Ç. (2021) . "A RESEARCH ON THE IMPACT THE SERVICE QUALITY DIMENSIONS OF OMNI-CHANNEL RETAILING ON CUSTOMER LOYALTY: THE CASE OF DEFACTO." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.21, no.3, pp.633-660.
@article{article, author={ÖZLEM ÖZDEMİR SÜZER And author={Çağatan Taşkın}, title={A RESEARCH ON THE IMPACT THE SERVICE QUALITY DIMENSIONS OF OMNI-CHANNEL RETAILING ON CUSTOMER LOYALTY: THE CASE OF DEFACTO}, journal={Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2021, pages={633-660} }