Ö. Özdemir Süzer And Ö. Kirişçi, "TASARIM FAKTÖRLERİNİN MARKA İMAJI VE MARKA AŞKINA ETKİSİ: YEMEK SİPARİŞİ UYGULAMALARI ÖRNEĞİ," Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.33, pp.251-278, 2023
Özdemir Süzer, Ö. And Kirişçi, Ö. 2023. TASARIM FAKTÖRLERİNİN MARKA İMAJI VE MARKA AŞKINA ETKİSİ: YEMEK SİPARİŞİ UYGULAMALARI ÖRNEĞİ. Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.33 , 251-278.
Özdemir Süzer, Ö., & Kirişçi, Ö., (2023). TASARIM FAKTÖRLERİNİN MARKA İMAJI VE MARKA AŞKINA ETKİSİ: YEMEK SİPARİŞİ UYGULAMALARI ÖRNEĞİ. Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.33, 251-278.
Özdemir Süzer, ÖZLEM, And Özge Kirişçi. "TASARIM FAKTÖRLERİNİN MARKA İMAJI VE MARKA AŞKINA ETKİSİ: YEMEK SİPARİŞİ UYGULAMALARI ÖRNEĞİ," Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.33, 251-278, 2023
Özdemir Süzer, ÖZLEM Ö. And Kirişçi, Özge. "TASARIM FAKTÖRLERİNİN MARKA İMAJI VE MARKA AŞKINA ETKİSİ: YEMEK SİPARİŞİ UYGULAMALARI ÖRNEĞİ." Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.33, pp.251-278, 2023
Özdemir Süzer, Ö. And Kirişçi, Ö. (2023) . "TASARIM FAKTÖRLERİNİN MARKA İMAJI VE MARKA AŞKINA ETKİSİ: YEMEK SİPARİŞİ UYGULAMALARI ÖRNEĞİ." Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.33, pp.251-278.
@article{article, author={ÖZLEM ÖZDEMİR SÜZER And author={Özge Kirişçi}, title={TASARIM FAKTÖRLERİNİN MARKA İMAJI VE MARKA AŞKINA ETKİSİ: YEMEK SİPARİŞİ UYGULAMALARI ÖRNEĞİ}, journal={Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2023, pages={251-278} }