E. Sönmez Karapınar, "Örgüt Kültürünün Pazarlama Yeniliğine Etkisinde Çalışan Yaratıcılığının Aracılık Rolü: Bankacılık Sektörü Üzerine Araştırma," Eurasian Academy of Sciences Eurasian Business & Economics Journal , vol.1, no.1, pp.198-209, 2016
Sönmez Karapınar, E. 2016. Örgüt Kültürünün Pazarlama Yeniliğine Etkisinde Çalışan Yaratıcılığının Aracılık Rolü: Bankacılık Sektörü Üzerine Araştırma. Eurasian Academy of Sciences Eurasian Business & Economics Journal , vol.1, no.1 , 198-209.
Sönmez Karapınar, E., (2016). Örgüt Kültürünün Pazarlama Yeniliğine Etkisinde Çalışan Yaratıcılığının Aracılık Rolü: Bankacılık Sektörü Üzerine Araştırma. Eurasian Academy of Sciences Eurasian Business & Economics Journal , vol.1, no.1, 198-209.
Sönmez Karapınar, EBRU. "Örgüt Kültürünün Pazarlama Yeniliğine Etkisinde Çalışan Yaratıcılığının Aracılık Rolü: Bankacılık Sektörü Üzerine Araştırma," Eurasian Academy of Sciences Eurasian Business & Economics Journal , vol.1, no.1, 198-209, 2016
Sönmez Karapınar, EBRU S. . "Örgüt Kültürünün Pazarlama Yeniliğine Etkisinde Çalışan Yaratıcılığının Aracılık Rolü: Bankacılık Sektörü Üzerine Araştırma." Eurasian Academy of Sciences Eurasian Business & Economics Journal , vol.1, no.1, pp.198-209, 2016
Sönmez Karapınar, E. (2016) . "Örgüt Kültürünün Pazarlama Yeniliğine Etkisinde Çalışan Yaratıcılığının Aracılık Rolü: Bankacılık Sektörü Üzerine Araştırma." Eurasian Academy of Sciences Eurasian Business & Economics Journal , vol.1, no.1, pp.198-209.
@article{article, author={EBRU SÖNMEZ KARAPINAR}, title={Örgüt Kültürünün Pazarlama Yeniliğine Etkisinde Çalışan Yaratıcılığının Aracılık Rolü: Bankacılık Sektörü Üzerine Araştırma}, journal={Eurasian Academy of Sciences Eurasian Business & Economics Journal}, year=2016, pages={198-209} }