B. Özbayburtlu And Ö. Demirtaş, "MARKA İMAJININ, MARKA BAĞLILIĞI VE TÜKETİCİ SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ: GİYİM SEKTÖRÜ ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA," ASES INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONFERENCE , Diyarbakır, Turkey, pp.344-350, 2022
Özbayburtlu, B. And Demirtaş, Ö. 2022. MARKA İMAJININ, MARKA BAĞLILIĞI VE TÜKETİCİ SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ: GİYİM SEKTÖRÜ ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA. ASES INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONFERENCE , (Diyarbakır, Turkey), 344-350.
Özbayburtlu, B., & Demirtaş, Ö., (2022). MARKA İMAJININ, MARKA BAĞLILIĞI VE TÜKETİCİ SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ: GİYİM SEKTÖRÜ ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA . ASES INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONFERENCE (pp.344-350). Diyarbakır, Turkey
Özbayburtlu, Beste, And ÖZGÜR DEMİRTAŞ. "MARKA İMAJININ, MARKA BAĞLILIĞI VE TÜKETİCİ SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ: GİYİM SEKTÖRÜ ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA," ASES INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONFERENCE, Diyarbakır, Turkey, 2022
Özbayburtlu, Beste And Demirtaş, ÖZGÜR. "MARKA İMAJININ, MARKA BAĞLILIĞI VE TÜKETİCİ SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ: GİYİM SEKTÖRÜ ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA." ASES INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONFERENCE , Diyarbakır, Turkey, pp.344-350, 2022
Özbayburtlu, B. And Demirtaş, Ö. (2022) . "MARKA İMAJININ, MARKA BAĞLILIĞI VE TÜKETİCİ SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ: GİYİM SEKTÖRÜ ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA." ASES INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONFERENCE , Diyarbakır, Turkey, pp.344-350.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Beste Özbayburtlu And author={ÖZGÜR DEMİRTAŞ}, title={MARKA İMAJININ, MARKA BAĞLILIĞI VE TÜKETİCİ SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ: GİYİM SEKTÖRÜ ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA}, congress name={ASES INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONFERENCE}, city={Diyarbakır}, country={Turkey}, year={2022}, pages={344-350} }