Y. Çıkılı Et Al. , "Dik Temel Yazı Çalışmalarının Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencinin Yazım Hatalarını Düzeltmesine Etkisi," OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.18, pp.501-529, 2019
Çıkılı, Y. Et Al. 2019. Dik Temel Yazı Çalışmalarının Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencinin Yazım Hatalarını Düzeltmesine Etkisi. OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.18 , 501-529.
Çıkılı, Y., Deniz, S., & Kaya, H. B., (2019). Dik Temel Yazı Çalışmalarının Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencinin Yazım Hatalarını Düzeltmesine Etkisi. OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.18, 501-529.
Çıkılı, Yahya, SERDAL DENİZ, And Hüseyin Barış Kaya. "Dik Temel Yazı Çalışmalarının Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencinin Yazım Hatalarını Düzeltmesine Etkisi," OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.18, 501-529, 2019
Çıkılı, Yahya Et Al. "Dik Temel Yazı Çalışmalarının Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencinin Yazım Hatalarını Düzeltmesine Etkisi." OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.18, pp.501-529, 2019
Çıkılı, Y. Deniz, S. And Kaya, H. B. (2019) . "Dik Temel Yazı Çalışmalarının Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencinin Yazım Hatalarını Düzeltmesine Etkisi." OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.18, pp.501-529.
@article{article, author={Yahya Çıkılı Et Al. }, title={Dik Temel Yazı Çalışmalarının Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencinin Yazım Hatalarını Düzeltmesine Etkisi}, journal={OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi}, year=2019, pages={501-529} }