R. Pekşen Akça, "EĞİTİMDE ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİSİNİN KULLANILMASI: BİR ÇOCUK BİR MUCİZE HİKÂYE KİTABI ÖRNEĞİ," DIGITAL COMMUNICATIONAN JOURNAL , vol.5, no.8, pp.14-24, 2022
Pekşen Akça, R. 2022. EĞİTİMDE ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİSİNİN KULLANILMASI: BİR ÇOCUK BİR MUCİZE HİKÂYE KİTABI ÖRNEĞİ. DIGITAL COMMUNICATIONAN JOURNAL , vol.5, no.8 , 14-24.
Pekşen Akça, R., (2022). EĞİTİMDE ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİSİNİN KULLANILMASI: BİR ÇOCUK BİR MUCİZE HİKÂYE KİTABI ÖRNEĞİ. DIGITAL COMMUNICATIONAN JOURNAL , vol.5, no.8, 14-24.
Pekşen Akça, RAZİYE. "EĞİTİMDE ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİSİNİN KULLANILMASI: BİR ÇOCUK BİR MUCİZE HİKÂYE KİTABI ÖRNEĞİ," DIGITAL COMMUNICATIONAN JOURNAL , vol.5, no.8, 14-24, 2022
Pekşen Akça, RAZİYE P. . "EĞİTİMDE ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİSİNİN KULLANILMASI: BİR ÇOCUK BİR MUCİZE HİKÂYE KİTABI ÖRNEĞİ." DIGITAL COMMUNICATIONAN JOURNAL , vol.5, no.8, pp.14-24, 2022
Pekşen Akça, R. (2022) . "EĞİTİMDE ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİSİNİN KULLANILMASI: BİR ÇOCUK BİR MUCİZE HİKÂYE KİTABI ÖRNEĞİ." DIGITAL COMMUNICATIONAN JOURNAL , vol.5, no.8, pp.14-24.
@article{article, author={RAZİYE PEKŞEN AKÇA}, title={EĞİTİMDE ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİSİNİN KULLANILMASI: BİR ÇOCUK BİR MUCİZE HİKÂYE KİTABI ÖRNEĞİ}, journal={DIGITAL COMMUNICATIONAN JOURNAL}, year=2022, pages={14-24} }