H. Bahçe, "Dijital Çağda Influencer Pazarlama," In DİSİPLİNLERARASI BAKIŞ AÇISIYLA SALGIN VE DİJİTALLEŞME , Ankara: Gazi Kitabevi, 2022, pp.242-254.
Bahçe, H. Dijital Çağda Influencer Pazarlama. 2022. In DİSİPLİNLERARASI BAKIŞ AÇISIYLA SALGIN VE DİJİTALLEŞME , Gazi Kitabevi, Ankara, 242-254.
Bahçe, H., (2022). Dijital Çağda Influencer Pazarlama. DİSİPLİNLERARASI BAKIŞ AÇISIYLA SALGIN VE DİJİTALLEŞME (pp.242-254), Ankara: Gazi Kitabevi.
Bahçe, HATİCE. "Dijital Çağda Influencer Pazarlama." In DİSİPLİNLERARASI BAKIŞ AÇISIYLA SALGIN VE DİJİTALLEŞME , 242-254. Ankara: Gazi Kitabevi, 2022
Bahçe, HATİCE. "Dijital Çağda Influencer Pazarlama." DİSİPLİNLERARASI BAKIŞ AÇISIYLA SALGIN VE DİJİTALLEŞME , Gazi Kitabevi, 2022, pp.242-254.
Bahçe, H. (2022) "Dijital Çağda Influencer Pazarlama", DİSİPLİNLERARASI BAKIŞ AÇISIYLA SALGIN VE DİJİTALLEŞME . Ankara: Gazi Kitabevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={HATİCE BAHÇE}, chaptertitle={Dijital Çağda Influencer Pazarlama}, booktitle={ DİSİPLİNLERARASI BAKIŞ AÇISIYLA SALGIN VE DİJİTALLEŞME}, publisher={Gazi Kitabevi}, city={Ankara},year={2022} }