S. Deniz And Y. Aslan, "Evaluating The Effect Of Story Mapping Technique On Reading Comprehension Ability Of A Student With Specific Learning Disability Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Bİr Öğrencİde Hİkâye Harİtasi Teknİğİnİn Okuduğunu Anlamaya Etkİsİnİn Değerlendİrİlmesİ," Milli Egitim , vol.49, no.228, pp.241-261, 2020
Deniz, S. And Aslan, Y. 2020. Evaluating The Effect Of Story Mapping Technique On Reading Comprehension Ability Of A Student With Specific Learning Disability Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Bİr Öğrencİde Hİkâye Harİtasi Teknİğİnİn Okuduğunu Anlamaya Etkİsİnİn Değerlendİrİlmesİ. Milli Egitim , vol.49, no.228 , 241-261.
Deniz, S., & Aslan, Y., (2020). Evaluating The Effect Of Story Mapping Technique On Reading Comprehension Ability Of A Student With Specific Learning Disability Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Bİr Öğrencİde Hİkâye Harİtasi Teknİğİnİn Okuduğunu Anlamaya Etkİsİnİn Değerlendİrİlmesİ. Milli Egitim , vol.49, no.228, 241-261.
Deniz, SERDAL, And Yücel Aslan. "Evaluating The Effect Of Story Mapping Technique On Reading Comprehension Ability Of A Student With Specific Learning Disability Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Bİr Öğrencİde Hİkâye Harİtasi Teknİğİnİn Okuduğunu Anlamaya Etkİsİnİn Değerlendİrİlmesİ," Milli Egitim , vol.49, no.228, 241-261, 2020
Deniz, SERDAL And Aslan, Yücel. "Evaluating The Effect Of Story Mapping Technique On Reading Comprehension Ability Of A Student With Specific Learning Disability Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Bİr Öğrencİde Hİkâye Harİtasi Teknİğİnİn Okuduğunu Anlamaya Etkİsİnİn Değerlendİrİlmesİ." Milli Egitim , vol.49, no.228, pp.241-261, 2020
Deniz, S. And Aslan, Y. (2020) . "Evaluating The Effect Of Story Mapping Technique On Reading Comprehension Ability Of A Student With Specific Learning Disability Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Bİr Öğrencİde Hİkâye Harİtasi Teknİğİnİn Okuduğunu Anlamaya Etkİsİnİn Değerlendİrİlmesİ." Milli Egitim , vol.49, no.228, pp.241-261.
@article{article, author={SERDAL DENİZ And author={Yücel Aslan}, title={Evaluating The Effect Of Story Mapping Technique On Reading Comprehension Ability Of A Student With Specific Learning Disability Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Bİr Öğrencİde Hİkâye Harİtasi Teknİğİnİn Okuduğunu Anlamaya Etkİsİnİn Değerlendİrİlmesİ}, journal={Milli Egitim}, year=2020, pages={241-261} }