S. Altın, "Sosyal Medyanın Tüketici Davranışları Üzerine Etkisinin Belirlenmesi," Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.17, no.3, pp.51-69, 2015
Altın, S. 2015. Sosyal Medyanın Tüketici Davranışları Üzerine Etkisinin Belirlenmesi. Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.17, no.3 , 51-69.
Altın, S., (2015). Sosyal Medyanın Tüketici Davranışları Üzerine Etkisinin Belirlenmesi. Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.17, no.3, 51-69.
Altın, SENA. "Sosyal Medyanın Tüketici Davranışları Üzerine Etkisinin Belirlenmesi," Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.17, no.3, 51-69, 2015
Altın, SENA. "Sosyal Medyanın Tüketici Davranışları Üzerine Etkisinin Belirlenmesi." Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.17, no.3, pp.51-69, 2015
Altın, S. (2015) . "Sosyal Medyanın Tüketici Davranışları Üzerine Etkisinin Belirlenmesi." Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.17, no.3, pp.51-69.
@article{article, author={SENA ALTIN}, title={Sosyal Medyanın Tüketici Davranışları Üzerine Etkisinin Belirlenmesi}, journal={Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2015, pages={51-69} }