T. G. Baynal Doğan And A. Soysal, "Sağlık Kurumlarında Hastaların Sesine Odaklı Hizmet Sunumu: Kalite Evi," Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi , vol.21, no.3, pp.577-600, 2018
Baynal Doğan, T. G. And Soysal, A. 2018. Sağlık Kurumlarında Hastaların Sesine Odaklı Hizmet Sunumu: Kalite Evi. Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi , vol.21, no.3 , 577-600.
Baynal Doğan, T. G., & Soysal, A., (2018). Sağlık Kurumlarında Hastaların Sesine Odaklı Hizmet Sunumu: Kalite Evi. Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi , vol.21, no.3, 577-600.
Baynal Doğan, TUĞBA, And Abdullah Soysal. "Sağlık Kurumlarında Hastaların Sesine Odaklı Hizmet Sunumu: Kalite Evi," Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi , vol.21, no.3, 577-600, 2018
Baynal Doğan, TUĞBA G. And Soysal, Abdullah. "Sağlık Kurumlarında Hastaların Sesine Odaklı Hizmet Sunumu: Kalite Evi." Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi , vol.21, no.3, pp.577-600, 2018
Baynal Doğan, T. G. And Soysal, A. (2018) . "Sağlık Kurumlarında Hastaların Sesine Odaklı Hizmet Sunumu: Kalite Evi." Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi , vol.21, no.3, pp.577-600.
@article{article, author={TUĞBA GÜL BAYNAL DOĞAN And author={Abdullah Soysal}, title={Sağlık Kurumlarında Hastaların Sesine Odaklı Hizmet Sunumu: Kalite Evi}, journal={Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi}, year=2018, pages={577-600} }