F. Balcı, "DİJİTAL ORTAMDA YEREL VEYA YÖRESEL UNSURLARIN MARKALAŞMASI," In DIGITAL CULTURE-2 , İstanbul: Arı Sanat Yayınları, 2020, pp.35-61.
Balcı, F. DİJİTAL ORTAMDA YEREL VEYA YÖRESEL UNSURLARIN MARKALAŞMASI. 2020. In DIGITAL CULTURE-2 , Arı Sanat Yayınları, İstanbul, 35-61.
Balcı, F., (2020). DİJİTAL ORTAMDA YEREL VEYA YÖRESEL UNSURLARIN MARKALAŞMASI. DIGITAL CULTURE-2 (pp.35-61), İstanbul: Arı Sanat Yayınları.
Balcı, FATİH. "DİJİTAL ORTAMDA YEREL VEYA YÖRESEL UNSURLARIN MARKALAŞMASI." In DIGITAL CULTURE-2 , 35-61. İstanbul: Arı Sanat Yayınları, 2020
Balcı, FATİH. "DİJİTAL ORTAMDA YEREL VEYA YÖRESEL UNSURLARIN MARKALAŞMASI." DIGITAL CULTURE-2 , Arı Sanat Yayınları, 2020, pp.35-61.
Balcı, F. (2020) "DİJİTAL ORTAMDA YEREL VEYA YÖRESEL UNSURLARIN MARKALAŞMASI", DIGITAL CULTURE-2 . İstanbul: Arı Sanat Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={FATİH BALCI}, chaptertitle={DİJİTAL ORTAMDA YEREL VEYA YÖRESEL UNSURLARIN MARKALAŞMASI}, booktitle={ DIGITAL CULTURE-2}, publisher={Arı Sanat Yayınları}, city={İstanbul},year={2020} }