K. KARAMUSTAFA And S. Kuşluvan, "İngiliz Tur Operatörlerinin Turistik Destinasyon Seçiminde Kullandıkları Kriterler Açısından Türkiye’yi Değerlendirmesi," Pazarlama Dünyası , vol.15, pp.16-24, 2001
KARAMUSTAFA, K. And Kuşluvan, S. 2001. İngiliz Tur Operatörlerinin Turistik Destinasyon Seçiminde Kullandıkları Kriterler Açısından Türkiye’yi Değerlendirmesi. Pazarlama Dünyası , vol.15 , 16-24.
KARAMUSTAFA, K., & Kuşluvan, S., (2001). İngiliz Tur Operatörlerinin Turistik Destinasyon Seçiminde Kullandıkları Kriterler Açısından Türkiye’yi Değerlendirmesi. Pazarlama Dünyası , vol.15, 16-24.
KARAMUSTAFA, KURTULUŞ, And Salih Kuşluvan. "İngiliz Tur Operatörlerinin Turistik Destinasyon Seçiminde Kullandıkları Kriterler Açısından Türkiye’yi Değerlendirmesi," Pazarlama Dünyası , vol.15, 16-24, 2001
KARAMUSTAFA, KURTULUŞ And Kuşluvan, Salih. "İngiliz Tur Operatörlerinin Turistik Destinasyon Seçiminde Kullandıkları Kriterler Açısından Türkiye’yi Değerlendirmesi." Pazarlama Dünyası , vol.15, pp.16-24, 2001
KARAMUSTAFA, K. And Kuşluvan, S. (2001) . "İngiliz Tur Operatörlerinin Turistik Destinasyon Seçiminde Kullandıkları Kriterler Açısından Türkiye’yi Değerlendirmesi." Pazarlama Dünyası , vol.15, pp.16-24.
@article{article, author={KURTULUŞ KARAMUSTAFA And author={Salih Kuşluvan}, title={İngiliz Tur Operatörlerinin Turistik Destinasyon Seçiminde Kullandıkları Kriterler Açısından Türkiye’yi Değerlendirmesi}, journal={Pazarlama Dünyası}, year=2001, pages={16-24} }