E. SÖNMEZ KARAPINAR, "Örgüt Kültürünün Pazarlama Yeniliğine Etkisinde Çalışan Yaratıcılığının Aracılık Rolü Bankacılık Sektörü Üzerine Araştırma," 15. Ulusal İşletmecilik Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.64, 2016
SÖNMEZ KARAPINAR, E. 2016. Örgüt Kültürünün Pazarlama Yeniliğine Etkisinde Çalışan Yaratıcılığının Aracılık Rolü Bankacılık Sektörü Üzerine Araştırma. 15. Ulusal İşletmecilik Kongresi , (İstanbul, Turkey), 64.
SÖNMEZ KARAPINAR, E., (2016). Örgüt Kültürünün Pazarlama Yeniliğine Etkisinde Çalışan Yaratıcılığının Aracılık Rolü Bankacılık Sektörü Üzerine Araştırma . 15. Ulusal İşletmecilik Kongresi (pp.64). İstanbul, Turkey
SÖNMEZ KARAPINAR, EBRU. "Örgüt Kültürünün Pazarlama Yeniliğine Etkisinde Çalışan Yaratıcılığının Aracılık Rolü Bankacılık Sektörü Üzerine Araştırma," 15. Ulusal İşletmecilik Kongresi, İstanbul, Turkey, 2016
SÖNMEZ KARAPINAR, EBRU S. . "Örgüt Kültürünün Pazarlama Yeniliğine Etkisinde Çalışan Yaratıcılığının Aracılık Rolü Bankacılık Sektörü Üzerine Araştırma." 15. Ulusal İşletmecilik Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.64, 2016
SÖNMEZ KARAPINAR, E. (2016) . "Örgüt Kültürünün Pazarlama Yeniliğine Etkisinde Çalışan Yaratıcılığının Aracılık Rolü Bankacılık Sektörü Üzerine Araştırma." 15. Ulusal İşletmecilik Kongresi , İstanbul, Turkey, p.64.
@conferencepaper{conferencepaper, author={EBRU SÖNMEZ KARAPINAR}, title={Örgüt Kültürünün Pazarlama Yeniliğine Etkisinde Çalışan Yaratıcılığının Aracılık Rolü Bankacılık Sektörü Üzerine Araştırma}, congress name={15. Ulusal İşletmecilik Kongresi}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2016}, pages={64} }