E. Bilgiç And Ö. Çakır, "SOSYOEKONOMİK YAKLAŞIMLA ZİNCİR PERAKENDE MAĞAZALARININ SEGMENTASYONU," Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.41, no.2, pp.338-363, 2019
Bilgiç, E. And Çakır, Ö. 2019. SOSYOEKONOMİK YAKLAŞIMLA ZİNCİR PERAKENDE MAĞAZALARININ SEGMENTASYONU. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.41, no.2 , 338-363.
Bilgiç, E., & Çakır, Ö., (2019). SOSYOEKONOMİK YAKLAŞIMLA ZİNCİR PERAKENDE MAĞAZALARININ SEGMENTASYONU. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.41, no.2, 338-363.
Bilgiç, EMRAH, And Özgür Çakır. "SOSYOEKONOMİK YAKLAŞIMLA ZİNCİR PERAKENDE MAĞAZALARININ SEGMENTASYONU," Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.41, no.2, 338-363, 2019
Bilgiç, EMRAH And Çakır, Özgür. "SOSYOEKONOMİK YAKLAŞIMLA ZİNCİR PERAKENDE MAĞAZALARININ SEGMENTASYONU." Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.41, no.2, pp.338-363, 2019
Bilgiç, E. And Çakır, Ö. (2019) . "SOSYOEKONOMİK YAKLAŞIMLA ZİNCİR PERAKENDE MAĞAZALARININ SEGMENTASYONU." Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.41, no.2, pp.338-363.
@article{article, author={EMRAH BİLGİÇ And author={Özgür Çakır}, title={SOSYOEKONOMİK YAKLAŞIMLA ZİNCİR PERAKENDE MAĞAZALARININ SEGMENTASYONU}, journal={Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2019, pages={338-363} }