S. Altın, "Spor Pazarlamasında Bir Tutundurma Aracı Olarak Sponsorluk Faaliyetlerinin Bireylerin Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi," 17. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi , Antalya, Turkey, 2019
Altın, S. 2019. Spor Pazarlamasında Bir Tutundurma Aracı Olarak Sponsorluk Faaliyetlerinin Bireylerin Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi. 17. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi , (Antalya, Turkey).
Altın, S., (2019). Spor Pazarlamasında Bir Tutundurma Aracı Olarak Sponsorluk Faaliyetlerinin Bireylerin Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi . 17. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, Antalya, Turkey
Altın, SENA. "Spor Pazarlamasında Bir Tutundurma Aracı Olarak Sponsorluk Faaliyetlerinin Bireylerin Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi," 17. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, Antalya, Turkey, 2019
Altın, SENA. "Spor Pazarlamasında Bir Tutundurma Aracı Olarak Sponsorluk Faaliyetlerinin Bireylerin Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi." 17. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi , Antalya, Turkey, 2019
Altın, S. (2019) . "Spor Pazarlamasında Bir Tutundurma Aracı Olarak Sponsorluk Faaliyetlerinin Bireylerin Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi." 17. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi , Antalya, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={SENA ALTIN}, title={Spor Pazarlamasında Bir Tutundurma Aracı Olarak Sponsorluk Faaliyetlerinin Bireylerin Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi}, congress name={17. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2019}}