M. Umur And K. Karamustafa, "Konaklama İşletmelerinde Hizmet Kalitesi: Kapadokya Bölgesi Örneğinde Tüketici ve Yönetici Algılarının Karşılaştırması," Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.8, no.4, pp.3264-3288, 2020
Umur, M. And Karamustafa, K. 2020. Konaklama İşletmelerinde Hizmet Kalitesi: Kapadokya Bölgesi Örneğinde Tüketici ve Yönetici Algılarının Karşılaştırması. Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.8, no.4 , 3264-3288.
Umur, M., & Karamustafa, K., (2020). Konaklama İşletmelerinde Hizmet Kalitesi: Kapadokya Bölgesi Örneğinde Tüketici ve Yönetici Algılarının Karşılaştırması. Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.8, no.4, 3264-3288.
Umur, Mehmet, And KURTULUŞ KARAMUSTAFA. "Konaklama İşletmelerinde Hizmet Kalitesi: Kapadokya Bölgesi Örneğinde Tüketici ve Yönetici Algılarının Karşılaştırması," Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.8, no.4, 3264-3288, 2020
Umur, Mehmet And Karamustafa, KURTULUŞ. "Konaklama İşletmelerinde Hizmet Kalitesi: Kapadokya Bölgesi Örneğinde Tüketici ve Yönetici Algılarının Karşılaştırması." Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.8, no.4, pp.3264-3288, 2020
Umur, M. And Karamustafa, K. (2020) . "Konaklama İşletmelerinde Hizmet Kalitesi: Kapadokya Bölgesi Örneğinde Tüketici ve Yönetici Algılarının Karşılaştırması." Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.8, no.4, pp.3264-3288.
@article{article, author={Mehmet Umur And author={KURTULUŞ KARAMUSTAFA}, title={Konaklama İşletmelerinde Hizmet Kalitesi: Kapadokya Bölgesi Örneğinde Tüketici ve Yönetici Algılarının Karşılaştırması}, journal={Journal of Tourism and Gastronomy Studies}, year=2020, pages={3264-3288} }