S. Köker, "Üstün Zekalı Çocukların Eğitiminde Postmodern Hikaye Ve Animasyonların Rolü," Eğitime Bakış , no.37, pp.72-79, 2016
Köker, S. 2016. Üstün Zekalı Çocukların Eğitiminde Postmodern Hikaye Ve Animasyonların Rolü. Eğitime Bakış , no.37 , 72-79.
Köker, S., (2016). Üstün Zekalı Çocukların Eğitiminde Postmodern Hikaye Ve Animasyonların Rolü. Eğitime Bakış , no.37, 72-79.
Köker, SANİYE. "Üstün Zekalı Çocukların Eğitiminde Postmodern Hikaye Ve Animasyonların Rolü," Eğitime Bakış , no.37, 72-79, 2016
Köker, SANİYE. "Üstün Zekalı Çocukların Eğitiminde Postmodern Hikaye Ve Animasyonların Rolü." Eğitime Bakış , no.37, pp.72-79, 2016
Köker, S. (2016) . "Üstün Zekalı Çocukların Eğitiminde Postmodern Hikaye Ve Animasyonların Rolü." Eğitime Bakış , no.37, pp.72-79.
@article{article, author={SANİYE KÖKER}, title={Üstün Zekalı Çocukların Eğitiminde Postmodern Hikaye Ve Animasyonların Rolü}, journal={Eğitime Bakış}, year=2016, pages={72-79} }