25. PPAD Pazarlama Kongresi, Ankara, Türkiye, 30 Haziran - 02 Temmuz 2021, ss.173-183
Sosyal ağ siteleri, birçok organizasyon için etkili iletişim yollarından biri olarak görülmektedir. “Retweet”,
“Beğen”, “Paylaş” ve “Yorum Yap”, en popüler sosyal ağ sitelerinden Instagram, Twitter ve Facebook'ta
kullanıcıların mesajlarla etkileşimde bulunma yollarından birkaçıdır. Bu siteler çok fazla veri içermesine
rağmen Türkiye’de spor pazarlaması kapsamında sosyal medya iletişimi ile ilgili çok az araştırma olduğu
söylenebilir. Bu çalışma ile Türkiye'nin en çok sosyal medya kullanıcısına sahip olan Fenerbahçe Spor
Kulübü, Galatasaray Spor Kulübü ve Beşiktaş Jimnastik Kulübü'nün sosyal medya iletişim etkinliğinin
değerlendirilmesi amaçlanmıştır.
Social networking sites are seen as one of the effective communication ways for many organizations.
“Retweet”, “Like”, “Share” and “Comment” are a few ways users engage with messages on Instagram,
Twitter and Facebook that the most popular social networking sites. Although these sites contain a lot of
data, it can be said that there is very few research related to social media communication within the scope
of sports marketing in Turkey. With this study, it is aimed to evaluate the social media communication
effectiveness of Fenerbahçe Sports Club, Galatasaray Sports Club and Beşiktaş Gymnastics Club, which
has the highest social media users in Turkey.