Bütünleşik Kanallı Pazarlama Kapsamında Showrooming ve Webroominge Yönelik Niyet Üzerine Bir Araştırma


Özdemir Süzer Ö., Taşkın Ç.

Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi, cilt.9, sa.2, ss.243-271, 2022 (Hakemli Dergi)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 9 Sayı: 2
  • Basım Tarihi: 2022
  • Dergi Adı: Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi
  • Derginin Tarandığı İndeksler: EBSCO Legal Source, Directory of Open Access Journals, TR DİZİN (ULAKBİM), Index Copernicus, Asos İndeks, Sobiad Atıf Dizini
  • Sayfa Sayıları: ss.243-271
  • Kayseri Üniversitesi Adresli: Evet