Öğr. Gör. Dr. HATİCE KÜBRA KOÇAK


, TERAPİ VE REHABİLİTASYON BÖLÜMÜ

ENGELLİ BAKIMI VE REHABİLİTASYON PROGRAMI


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Özel


Avesis Araştırma Alanları: Özel Eğitim

Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır

Metrikler

Yayın

16

Proje

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2017 - 2022

2017 - 2022

Doktora

Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Özel Eğitim Bölümü, Türkiye

2014 - 2017

2014 - 2017

Yüksek Lisans

Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Özel Eğitim Bölümü, Türkiye

2008 - 2012

2008 - 2012

Lisans

İstanbul Üniversitesi, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2022

2022

Doktora

Okul öncesinde bilişsel müdahale programının zekâ puanları üzerindeki etkisi

Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Özel Eğitim

2017

2017

Yüksek Lisans

Anadolu-Sak Zeka Ölçeği’xxnin (ASİS) özel eğitim grupları arasındaki ayırtedicilik geçerlik çalışması

Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Özel Eğitim

Araştırma Alanları

Özel Eğitim

Akademik Ünvanlar / Görevler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Öğretim Görevlisi Dr.

Kayseri Üniversitesi, İncesu Ayşe Ve Saffet Arslan Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu, Terapi Ve Rehabilitasyon Bölümü

2013 - Devam Ediyor

2013 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi

2016 - 2020

2016 - 2020

Araştırma Görevlisi

Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü

Verdiği Dersler

Ön Lisans

Ön Lisans

Mesleki Uygulama-I

Tanıtım ve Temsil Faaliyetleri

ORAKAF 23 (Orta Anadolu Kariyer Fuarı)

Kurumsal Tanıtım, ORAKAF 23 (Orta Anadolu Kariyer Fuarı), Türkiye, Kayseri, 2023 - 2024

Makaleler

Tümü (3)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (2)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2022

2022

1. İki Kere Farklı Öğrencilerin Değerlendirilmesi

Koçak H. K.

6.Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2022), Eskişehir, Türkiye, 26 - 29 Mayıs 2022, (Yayınlanmadı)

2017

2017

2. Parents’ expectations from education programs of talented children.

Demirel Dingeç Ş., Sözel H. K.

Excellence, Innovation, Creativity in Basic-Higher Education Psychology, Lisbon, Portekiz, 3 - 05 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

3. Anadolu-Sak Zekâ Ölçeği’nin (ASİS) farklı gelişim gösteren bireyler arasındaki ayırtedicilik çalışması

Sözel H. K.

IV. International Eurasian Educational Research Congress’, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

4. Zekâ ile ilgili düşüncelerin farklı düşüncelere göre incelenmesi

Sözel H. K.

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

5. Özel eğitim bölümünde görev yapan akademisyenlerin eleştirel düşünme becerilerinin incelenmesi

Sözel H. K.

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

6. Teachers belief in giftedness

Tamul Ö. F., Sözel H. K., Dülger E.

13th The International Conference on: Excellence, Creativity, and Innovation in Basic & Higher Education, Rijeka, Hırvatistan, 18 - 21 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

7. A Literature Review on the Effectiveness of Mentorship Programs for Gifted and Talented Students

Sözel H. K., Dülger E., Tamul Ö. F.

13th The International Conference on: Excellence, Creativity, and Innovation in Basic & Higher Education, Rijeka, Hırvatistan, 18 - 21 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

8. Peer relationships of the gifted students.

Dülger E., Tamul Ö. F., Sözel H. K.

13th The International Conference on: Excellence, Creativity, and Innovation in Basic & Higher Education, Rijeka, Hırvatistan, 18 - 21 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

9. A comparative study on teachers self efficacy

Sözel H. K.

13th The International Conference on: Excellence, Creativity, and Innovation in Basic & Higher Education, Rijeka, Hırvatistan, 18 - 21 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

10. A general outlook on early childhood programs in gifted education

Tamul Ö. F., Sözel H. K., Öztürk E.

The World Council for Gifted and Talented Children, Odense, Danimarka, 10 - 14 Ağustos 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

11. The literature rewiev on the play and toy preferences of gifted children

Sözel H. K., Tamul Ö. F., Tokmak F.

The World Council for Gifted and Talented Children, Odense, Danimarka, 10 - 14 Ağustos 2015, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2018

2018

1. Üstün yeteneklilerin eğitiminde teknoloji kullanımı

Öngöz S., Sözel H. K.

Özel eğitim ve eğitim teknolojisi: kuramdan uygulamaya , H.F. Odabaşı, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.91-118, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Desteklenen Projeler

2014 - 2015

2014 - 2015

TEACHERS PERCEPTIONS OF HIGH ACHIEVERS

Diğer Ülkelerden Üniversiteler Tarafından Desteklenmiş Proje

Sak U.(Yürütücü), Sözel H. K., Tokmak F., Bozbey Esmeroğlu S., Avcı G., Tamul Ö. F., et al.