Yayınlar & Eserler

Makaleler 4
Tümü (4)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 5

1. SPOR HİZMETİ VEREN İŞLETMELERDE TOPLAM KALİTE OLGUSU

1.Eğitim Bilimlerinde Kalite Güvence ve Öğrenci Katılımı Kongresi Bildiri, İzmir, Türkiye, 14 - 15 Şubat 2022, ss.45-47, (Tam Metin Bildiri)

2. INNOVATION AND ENTREPRENEURSHIP IN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS: THE CASE OF KAYSERI UNIVERSITY

23. Uluslararası Kooperatifçilik Kongresi, Kyyiv, Ukrayna, 26 - 28 Eylül 2019, ss.419-432, (Tam Metin Bildiri)

4. Attitudes of Consumer about Published Series on Turkish Television According to their Demographic Characteristics

INTERNATIONAL CONGRESS ONPOLITICAL, ECONOMIC AND SOCIALSTUDIES, Sarajevo, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2017, ss.204-220, (Tam Metin Bildiri)

5. Demografik Özelliklerine Göre Müşterilerin Televizyon Dizilerindeki Ürün Yerleştirme Uygulamalarına Yönelik Algıları

2014 ECONWORLD International Conference in Economics, Praha, Çek Cumhuriyeti, 3 - 05 Eylül 2014, ss.1-17, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 6

1. Dijital Göç ve Tüketici Davranışları

Teknolojik Tüketiciler Çağı, Doç. Dr. Cihat Kartal,Dr. Esma Ebru Şentürk,Prof. Dr. Tülin Durukan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-20, 2024 Creative Commons License

2. Planlı Davranış Modeli

Tüketici Davranışlarında Kullanılan Modeller, Dr. Öğr. Üyesi Barış Armutcu,Doç. Dr. Ahmet Tan, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.15-29, 2024 Creative Commons License

3. Dijital İnsan Kaynakları Yönetiminde Pazarlama İletişimi (Tutundurma) Uygulamaları

Dijital İnsan Kaynakları Pazarlaması, Çağla Demir,Bora Göktaş, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.397-414, 2022 Creative Commons License

4. Dijital Çağda Influencer Pazarlama

DİSİPLİNLERARASI BAKIŞ AÇISIYLA SALGIN VE DİJİTALLEŞME, Belgin Aydıntan,Zülfi Umut Özkara,Aynur Taş, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.242-254, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

5. Türkiye'de Spor Pazarlaması Üzerine Bibliyometrik Bir Analiz

Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar, Nurten Kımter, Editör, Serüven Yayınevi, İzmir, ss.285-298, 2022 Creative Commons License

6. Pazarlamanın Nostaljik Rüzgarı: Retro

YÖNETİM VE PAZARLAMA ALANLARINDA SEÇME KONULAR, Doç. Dr. Belgin AYDINTAN, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.269-291, 2018
Metrikler

Yayın

15

Atıf (Scholar)

20

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (Sobiad)

4

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

5

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları