Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZEL ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ VE ZİHİN YETERSİZLİĞİNE İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.22, sa.87, ss.1224-1239, 2023 (Hakemli Dergi)
SAĞLIK ÇALIŞANI ÇOCUKLARININ KORKU DÜZEYLERİNİN EBEVEYN GÖZÜYLE İNCELENMESİ: NİTEL BİR ARAŞTIRMA
İnönü üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksek Okulu Dergisi
, cilt.10, sa.3, ss.875-892, 2022 (Hakemli Dergi)
İlkokula Devam Eden Öğrencilerin Sınıf Önünde Konuşma Kaygısı ile İnterneti Kullanma Süreleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.1015-1030, 2022 (Hakemli Dergi)
A validity and reliability study of a nomination scale for identifying gifted children in early childhood
International Journal of Curriculum and Instruction (IJCI)
, cilt.13, sa.2, ss.1756-1777, 2021 (Hakemli Dergi)
Pandemi Sürecinde Çocukluk Dönemi Korkularına Yönelik Aile Görüşleri
ULUSLARARASI BEŞERİ BİLİMLER VE EĞİTİM DERGİSİ (IJHE)
, cilt.6, sa.14, ss.547-568, 2020 (Hakemli Dergi)
Çocuk Gelişimcilerin Meslek Algıları Ölçeğinin Geliştirilmesi
ULUSLARARASI BEŞERİ BİLİMLER VE EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.6, sa.13, ss.128-144, 2020 (Hakemli Dergi)
DİJİTAL GERÇEKLİK TEKNOLOJİLERİNİN BİLSEMLERDE UYGULANABİLİRLİĞİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.436-452, 2020 (Hakemli Dergi)
İlkokul İkinci Sınıfa Devam Eden Üstün Yetenekli Çocukların Zeka Düzeyleri ve Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.03, ss.1484-1508, 2019 (Hakemli Dergi)
DESTEK EĞİTİM ODALARI VE ÜSTÜN YETENEKLİLER EĞİTİMİ
International Journal of New Approaches in Special Education
, cilt.1, sa.1, ss.90-100, 2018 (Hakemli Dergi)
Üstün Yetenekli/Zekâlı Öğrencilerin Medyaya Yönelik Metafor Algıları
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.187-196, 2017 (Hakemli Dergi)
1960’lı Yıllarda Türkiye’de Üstün Yetenekliler Eğitiminde İlkokul Düzeyinde Uygulanan Programın Çeşitli Değişkenler Bakımından İncelenmesi
Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.111-123, 2017 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Kullandiklari Öğretim Yöntemleri Hakkindaki Görüşleri
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.2013, sa.1, ss.25-49, 2016 (Hakemli Dergi)
ÜSTÜN YETENEKLİ ÇOCUKLARIN EĞİTİMİNDE BİR MODEL ÖNERİSİ: BİLİM EVİ KULÜP ÇALIŞMASI
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.37, sa.2, ss.61-69, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
ERKEN ÇOCUKLUKTA METAVERSE UYGULAMALARI İLE 21. YY BECERİLERİ ÖĞRETİMİ
Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu, EYFOR-14, Antalya, Türkiye, 03 Mayıs 2023
Milli Eğitim Bakanlığında Çalışan Rehber Öğretmenlerin Çocukları Kullanmada Kullandıkları Tekniklerin Değerlendirilmesi
Uluslararası III. Uygulamalı İstatistik Kongresinde, ÜSKÜP, Makedonya, 22 Haziran 2022
SAĞLIK BİLİMLERİ ALANINDA ÜSTÜN YETENEKLİ ÇOCUKLAR İLE İLGİLİ YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ
Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu, EYFOR-13, İzmir, Türkiye, 11 Mayıs 2022
ÜSTÜN YETENEKLİ ÇOCUKLARIN BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİNİN GELİŞİMİNDEKİ ROLÜ: İSRAİL ÖRNEĞİ
Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu, EYFOR-13, İzmir, Türkiye, 11 Mayıs 2022
SANAL EVREN METAVERSE İLE EĞİTİM PARADİGMALARINDAKİ BAĞLANTI TEMELLİ YAKLAŞIMA YÖNELİM.
Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu, EYFOR-13, İzmir, Türkiye, 11 Mayıs 2022
SAĞLIK ÇALIŞANLARI ÇOCUKLARININ COVID-19 SÜRECİ KORKU DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu, EYFOR-13, İzmir, Türkiye, 11 Mayıs 2022
OSMANLI İMPARATORLUĞUNDA ÇOCUKLUKTAN YETİŞKİNLİĞE BULAŞICI HASTALIKLAR EĞİTİMİ
Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu, EYFOR-13, İzmir, Türkiye, 11 Mayıs 2022
Dijital gerçeklik içeriklerine yönelik BİLSEM öğretmen görüşleri
Ahi Evran Medicine and Health Science Cogress held in Kırehir Ahi Evran University, 11 - 14 Nisan 2019
Dünyadaki ve Türkiyedeki Çocuk Müzelerinin Karşılatırmalı Bir Değerlendirmesi
USBES 2018, Kırşehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.1091-1104
İLKOKUL 1. SINIFA DEVAM EDEN ÜSTÜN YETENEKLİ ÇOCUKLARIN PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ GELİŞİMİ ÜZERİNE NİTEL BİR ÇALIŞMA
ULUSLARARASI IV. ÇOCUK GELİŞİMİ KONGRESŞ, 22 - 24 Ekim 2018, ss.254-255
Kitap & Kitap Bölümleri
Yaratıcılığın Değerlendirimesi
SANAT ve YARATICILIK, ARAL NERİMAN, CAN YAŞAR MÜNEVVER, SAĞLAM MEHMET, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.493-504, 2024
TÜRKİYE’DE ÖZEL EĞİTİME KAYNAKLIK EDEN YASAL DAYANAK
REHBERLİK VE ÖZEL EĞİTİM, GÜNLÜ AYKUT, DENİZ SERDAL, Editör, EĞİTEN KİTAP, Ankara, ss.329-337, 2024
ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ VE ÖNEMİ /
Erken Çocuklukta ÖZEL EĞİTİM, KARABULUT,RIDVAN;DENİZ,SERDAL, Editör, EĞİTEN KİTAP, Ankara, ss.49-63, 2023
RIDVAN
DEPREME MARUZ KALAN
ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ
ÇOCUKLUKLARINA YÖNELİK
ETKİNLİKLER, Karabulut, Editör, IHLAMUR AKADEMİ, Kayseri, ss.1-108, 2023
ÜSTÜN ZEKÂLI / ÖZEL YETENEKLİ BİREYLER
Erken Çocuklukta ÖZEL EĞİTİM, KARABULUT,RIDVAN,DENİZ SERDAL, Editör, EĞİTEN KİTAP, Ankara, ss.37-49, 2023
ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE DEĞERLER EĞİTİMİ ETKİNLİKLERİ
IHLAMUR AKADEMİ, İstanbul, 2022
ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ ÇOCUKLARINA YÖNELİK STEM ETKİNLİKLERİ
IHLAMUR AKADEMİ, İstanbul, 2022
ÇOCUKLARDA BAĞIMLILIKLAR....
Sosyal Dezavantajlı Yüksek Riskli Çocuklara Bakım Hizmetleri, EVGİN, DERYA, Editör, Çukurova Nobel Tıp Kitabevi, Antalya, ss.157-181, 2022
BEBEKLİK VE OYUN DÖNEMİNDE ÜSTÜN YETENEKLİ ÇOCUKLARIN GELİŞİMİ VE EĞİTİMİ
BEBEKLİK VE OYUN DÖNEMİNDE GELİŞİM VE EĞİTİM, PROF. DR. ÜMİT DENİZ, Editör, HEDEF CS, Ankara, ss.323-334, 2021
Erken Çocukluk Döneminde Arttırılmış Gerçeklik, Sanal Gerçeklik ve Karma Gerçeklik Uygulamaları
ERKEN ÇOCUKLUKTA DİJİTAL EĞİTİM, ÖMEROĞLU ESRA,KARABULUT RIDVAN,TÜRKSOY ENVER, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.129-143, 2021
OYUNLARIN ÇOCUKLARIN GELİŞİMLERİNE ETKİSİ
ÖZEL EĞİTİMDE OYUN VE MÜZİK, KARABULUT RIDVAN,DENİZ SERDAL, Editör, EĞİTEN KİTAP, Ankara, ss.93-119, 2021
TEKNOLOJİ OKUR YAZARLIĞI
ERKEN ÇOCUKLUKTA DİJİTAL EĞİTİM, ÖMEROĞLU ESRA,KARABULUT RIDVAN,TÜRKSOY ENVER, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.91-107, 2021
EXCEPTIONAL CHILDREN
Handbook of Research on Prenatal, Postnatal, and Early Childhood Development, ARAL NERİMAN, Editör, igi-global, ss.86-96, 2020
Üstün Yetenekliler Eğitiminin Tarihsel Gelişimi
Zeka Oyunlarıyla Fen Eğitimi ve Etkinlik Örnekleri, Hasan Kurt,İbrahim Yüksel, Editör, NOBEL YAYIN, Ankara, ss.27-66, 2020
ÜSTÜN YETENEKLİ ÇOCUKLARIN GELİŞİMİ ve EĞİTİMİ
ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLAR ve ÖZEL EĞİTİM, RIDVAN KARABULUT, Editör, EĞİTEN KİTAP, Ankara, ss.239-272, 2020
problem Faced By Students With Physical Disabilities İn Schools
New Trends İn Special Education, PROF. DR. ESRA ÖMEROĞLU,DR. RIDVAN KARABULUT, Editör, HİPERYAYIN, Ankara, ss.73-85, 2020
Özel Öğrenme Güçlüğü ve Özel Yetenek İlişkisi: İki Kere Farklı Kavramı
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ VE ÖZEL YETENEK, Dr. Rıdvan KARABULUT,Dr. Hüseyin MEROL, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.25-31, 2020
Üstün Yetenekli Çocuklara Yönelik PROBLEM ÇÖZME ETKİNLİKLERİ
EĞİTEN KİTAP, Ankara, 2019
21. Yüzyıl Becerisi Olarak Kritik Düşünme ve Problem Çözme Becerileri
21. Yüzyıl Çocuklarının Eğitimi 6C MODELİ, Prof. Dr. Esra ÖMEROĞLU,Dr. Öğr. Üyesi Rıdvan KARABULUT, Editör, EĞİTEN KİTAP, Ankara, ss.49-57, 2019
An Experiment About Qoualitative Analysis Findings of Working Gropu Problem Solving Stages
Current Trends in Special Education, Rıdvan Karabulut,Emel Sardohan Yıldırım,Neriman Aral, Editör, SRA, ss.83-100, 2019
ÇOCUKTA DAVRANIŞ YÖNETİMİNDE İLETİŞİM
ERKEN ÇOCUKTA DAVRANIŞ YÖNETİMİ, Prof. Dr. Emel ARSLAN, Editör, EĞİTEN YAYINEVİ, Ankara, ss.156-164, 2019
Preschool Education Programs Implemented in Turkey
New Horizons in Early Childhood Education, Prof. Dr. Fatma ALİSİNANOĞLU,DR.VEDAT BAYRAKTAR,DR. ALİ İBRAHİM CAN GÖZÜM, Editör, SRA STRATEGIC RESEARCH ACADEMY, ss.137-151, 2019
Erken Çocukluk Döneminde Üstün Yetenekli ve Üstün Zekalı Olduğu Düşünülen Çocuklar ve Eğitimleri
Erken Çocukluk Döneminde Kaynaştırma, Dr. Öğretim Üyesi Begümhan YÜKSEL, Editör, HEDEF CS YAYINCILIK, Ankara, ss.320-333, 2019
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENİNİN ÖZELLİKLERİ
ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNE GİRİŞ, Prof.Dr Fatma ALİSİNANOĞLU,Dr. Vedat Bakraktar, Editör, VİZE YAYINCILIK, Lithuanian, ss.63-73, 2019
STUDY OF FAMILY PARTICIPATION IN EDUCATION OF EARLY-CHILDHOOD
CURRENT TRENDS IN PRE-SCHOOL EDUCATION-1, ÇETİN TURHAN,DENİZ ÜMİT,BAYRAKTAR VEDAT, Editör, LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING, Riga, ss.305-316, 2018