Duyurular & Dokümanlar
Ödev
SEVGİLİ ÖĞRENCİLER,
PAZARLAMA İLETİŞİMİ DERSİ ARAŞTIRMA ÖDEVİNİZİN BİLGİLERİ PDF DOSYASINDADIR.
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2016 - 2021
2016 - 2021Doktora
Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye
2014 - 2016
2014 - 2016Yüksek Lisans
Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama, Türkiye
2010 - 2014
2010 - 2014Lisans
Gazi Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme, Türkiye
Yaptığı Tezler
2021
2021Doktora
Kuşaklara Göre Hizmet Beklentilerinin Farklılaşması: Konaklama İşletmeleri Üzerine Bir Araştırma
Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilimler Enstitüsü
2016
2016Yüksek Lisans
Sosyal Medyanın Tüketici Davranışlarına Etkisi Üzerine Ampirik Bir Uygulama
Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilimler Enstitüsü
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Akademik Ünvanlar / Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Kayseri Üniversitesi, Pınarbaşı Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Dış Ticaret Bölümü
2018 - 2021
2018 - 2021Öğretim Görevlisi
Kayseri Üniversitesi, Pınarbaşı Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Dış Ticaret Bölümü
2017 - 2018
2017 - 2018Öğretim Görevlisi
Erciyes Üniversitesi
Yönetimsel Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorBölüm Başkan Yardımcısı
Kayseri Üniversitesi, Pınarbaşı Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Dış Ticaret Bölümü
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorÖlçme ve Değerlendirme Komisyonu Başkanı
Kayseri Üniversitesi, Pınarbaşı Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Dış Ticaret Bölümü
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorMeslek Yüksekokulu Burs Komisyonu Üyesi
Kayseri Üniversitesi, Pınarbaşı Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Dış Ticaret Bölümü
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorDers Programı Hazırlama Komisyonu Üyesi
Kayseri Üniversitesi, Pınarbaşı Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Dış Ticaret Bölümü
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorDers Bilgi Paketi Hazırlama Komisyon Üyeliği
Kayseri Üniversitesi, Pınarbaşı Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Dış Ticaret Bölümü
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorBölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Kayseri Üniversitesi, Pınarbaşı Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Dış Ticaret Bölümü
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorAkademik Performans D. Kurulu Üyesi
Kayseri Üniversitesi, Pınarbaşı Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Dış Ticaret Bölümü
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam Ediyorİş Sağlığı Güvenliği ve Risk Değerleme Komisyonu
Kayseri Üniversitesi, Pınarbaşı Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Dış Ticaret Bölümü
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorMezuniyet Programı ve Mezun Takip Komisyon Üyeliği
Kayseri Üniversitesi, Pınarbaşı Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Dış Ticaret Bölümü
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorStaj Başkanı
Kayseri Üniversitesi, Pınarbaşı Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Dış Ticaret Bölümü
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorBirim Kalite Komisyonu Üyesi
Kayseri Üniversitesi, Pınarbaşı Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Dış Ticaret Bölümü
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorSınav Programı Hazırlama Komisyon Üyesi
Kayseri Üniversitesi, Pınarbaşı Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Dış Ticaret Bölümü
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam Ediyorİntibak/Muafiyet Komisyonu Üyesi
Kayseri Üniversitesi, Pınarbaşı Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Dış Ticaret Bölümü
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorPazarlama ve Dış Ticaret Bölümü Akreditasyon Kurulu Üyesi
Kayseri Üniversitesi, Pınarbaşı Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Dış Ticaret Bölümü
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorMeslek Yüksekokulu Akademik Kurul Üyesi
Kayseri Üniversitesi, Pınarbaşı Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Dış Ticaret Bölümü
2023 - 2024
2023 - 2024Birim Stratejik Plan Hazırlama Komisyonu Üyesi
Kayseri Üniversitesi, Pınarbaşı Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Dış Ticaret Bölümü
2022 - 2022
2022 - 2022İntibak/Muafiyet Komisyonu Üyesi
Kayseri Üniversitesi, Pınarbaşı Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Dış Ticaret Bölümü
2021 - 2022
2021 - 2022Erasmus Programı Bölüm Koordinatörü
Kayseri Üniversitesi, Pınarbaşı Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Dış Ticaret Bölümü
2019 - 2022
2019 - 2022Staj Komisyonu Üyesi
Kayseri Üniversitesi, Pınarbaşı Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Dış Ticaret Bölümü
2018 - 2022
2018 - 2022Staj Komisyonu Üyesi
Kayseri Üniversitesi, Pınarbaşı Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Dış Ticaret Bölümü
2017 - 2022
2017 - 2022Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Kayseri Üniversitesi, Pınarbaşı Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Dış Ticaret Bölümü
2017 - 2018
2017 - 2018MYO Müdür Yardımcısı
Erciyes Üniversitesi, Pınarbaşı Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Dış Ticaret Bölümü
Verdiği Dersler
Ön Lisans
Pazarlama İletişimi
Hizmet Pazarlaması
GENEL İŞLETME
Genel İşletme
İş Ahlakı
Kariyer Planlama
GİRİŞİMCİLİK
Marka Yönetimi
DİJİTAL PAZARLAMA
SPOR PAZARLAMASI
İş Ahlakı
Doğrudan Pazarlama
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Pazarlama Araştırması
İnovasyon ve Yeni Ürün Geliştirme
Halkla İlişkiler
Reklamcılık
Genel İşletme
Makaleler
2025
20251. Lüksün Yeni Yüzü: Sosyo-Ekonomik Düzeyin Gösterişçi Tüketim Üzerindeki Etkisi ve Z Kuşağı Üzerinde Bir Uygulama
Altın S.
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.86, ss.1-16, 2025 (TRDizin)
2025
20252. Yapay Zeka Destekli Chatbotlara Yönelik Tüketici Memnuniyet Kriterlerinin Thurstone’un İkili Karşılaştırma Yöntemi İle Ölçeklenmesi
ALTIN S.
Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.3, ss.672-697, 2025 (TRDizin)
2025
20253. Statü Tüketimi Ölçeği: Türkçeye Uyarlama Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
Altın S., Ok Ş.
Alanya Akademik Bakış , cilt.9, sa.3, ss.853-871, 2025 (TRDizin)
2025
20254. Yapay Zeka Destekli Chatbotlara Yönelik Tüketici Memnuniyet Kriterlerinin Thurstone’un İkili Karşılaştırma Yöntemi İle Ölçeklenmesi
Altın S.
Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , cilt.15, sa.3, ss.672-692, 2025 (TRDizin)
2024
20245. Tüketicilerin Webrooming ve Showrooming Eğilimleri ile Satın Alma Niyetleri Arasındaki İlişkide Marka Güvenirliğinin Aracı Rolü
Ok Ş., Altın S.
İşletme Araştırmaları Dergisi , cilt.16, sa.4, ss.2441-2461, 2024 (TRDizin)
2024
20246. A Fuzzy AHP Analysis of the Barriers to Digital Transformation in Turkish SMEs
Ok Ş., Altın S., Çelik S.
The Eurasia Proceedings of Science, Technology, Engineering & Mathematics (EPSTEM) , sa.27, ss.63-80, 2024 (Scopus)
2024
20247. Konaklama İşletmeleri Kriterlerinin Thurstone'un İkili Karşılaştırmalara Dayalı Ölçekleme Tekniği ile Ölçeklenmesi
Altın S.
Journal of Tourism and Gastronomy Studies , cilt.12, sa.2, ss.869-885, 2024 (TRDizin)
2024
20248. Anne Tüketicilerin Influencer Güvenirliği ve Satın Alma Niyeti Arasında Marka Güveninin Aracı Rolü: Bir Yol Analizi
Altın S.
FISCAOECONOMIA , cilt.8, sa.2, ss.441-458, 2024 (TRDizin)
2023
20239. Tüketicilerin Spor Ürünlerine Yönelik Tüketici Etnosentrik Eğilimleri ve Menşe Ülke Etkisi
Altın S.
Socrates Journal of Interdisciplinary Social Studies
, cilt.34, sa.9, ss.145-152, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
202310. Kadın Tüketicilerin Dijital Okuryazarlıklarının E-Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi
Özdemir Süzer Ö., Altın S.
Uluslararası Ekonomi İşletme ve Politika Dergisi , cilt.7, sa.2, ss.203-225, 2023 (TRDizin)
2023
202311. E-Memnuniyet Ölçeğinin Klasik Test Kuramı ve Madde Tepki Kuramına Göre Psikometrik Özelliklerinin İncelenmesi
Altın S.
Akademik Birikim Dergisi , cilt.6, sa.4, ss.743-756, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
202312. GETTING LOST IN THE DIGITAL MARKETPLACE: POINTS, BENEFITS, AND PURCHASES
Yıldız S. Y., Altın S.
Yönetim Bilimleri Dergisi , cilt.21, sa.50, ss.1311-1339, 2023 (TRDizin)
2023
202313. Sürdürülebilir Tüketimi Sağlamak İçin Çevresel Duyarlılık Etkili Bir Faktör Müdür
Altın S.
Erciyes Akademi , cilt.37, sa.3, ss.1062-1083, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
202314. Genç Tüketicilerde E-Ticaret Sitelerine Yönelik Marka Güveni ve Tüketici-Marka Özdeşleşmesinin Marka Evangelizmi Üzerine Etkisi
Altın S., Özdemir Süzer Ö.
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , cilt.24, sa.3, ss.458-467, 2023 (TRDizin)
2023
202315. Z Kuşağı Tüketicilerde Yeşil Reklam Tutumu ve Çevresel Duyarlılık İlişkisi
ALTIN S., OK Ş.
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi
, cilt.58, sa.1, ss.97-117, 2023 (TRDizin)
2022
202216. Kişilik Özelliklerinin Sporda Ahlaktan Uzaklaşma Davranışını Yordama Etkisi
Altın Y., Altın S.
Hacettepe Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi , cilt.33, sa.4, ss.204-213, 2022 (TRDizin)
2021
202117. Pandemi Döneminde Akıllı Telefon Kullanan Bireylerde Nomofobi, Kaygı ve Fiziksel Aktivite İlişkisinin İncelenmesi
Altın S., Altın Y.
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi , cilt.2, sa.3, ss.98-120, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
202018. Hizmet Beklentilerinin Kuşaksal Pazarlama Bağlamında Farklılaşması: Konaklama Sektörü Üzerine Bir Araştırma
ALTIN S., BAŞ M.
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.12, sa.4, ss.4380-4395, 2020 (TRDizin)
2018
201819. Sosyal Medya Tüketici Davranışlarını Etkiliyor mu?
Altın S.
TSE Standard Ekonomik ve Teknik Dergi
, sa.664, 2018 (Hakemsiz Dergi)
2015
201520. Sosyal Medyanın Tüketici Davranışları Üzerine Etkisinin Belirlenmesi
Altın S.
Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.3, ss.51-69, 2015 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. THE EFFECT OF EXCESSIVE MARKETING STIMULATION ON CONSUMER BURNOUT: THE MEDIATING ROLE OF DIGITAL AVOIDANCE AND BRAND SILENCING BEHAVIOURS
Altın S., Ok Ş.
12th INTERNATIONAL PARIS CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES, Paris, Fransa, 4 - 08 Ağustos 2025, ss.613-614, (Özet Bildiri)
2024
20242. Sosyo-Ekonomik Düzey ve Cinsiyetin Marka Savunuculuğu Üzerindeki Etkisi: Etkileşimsel Bir Yaklaşım
Altın S., Ok Ş.
XI. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 25 - 26 Aralık 2024, (Özet Bildiri)
2024
20243. A Fuzzy AHP Analysis of the Barriers to Digital Transformation in Turkish SMEs
Ok S., Altin S., Celik S.
4th International Conference on Technology, IConTech 2024, Alanya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2024, cilt.27, ss.63-80, (Tam Metin Bildiri)
2023
20234. The Mediating Role of Brand Trust between Influencer Credibility and Purchase Intention of Mum Consumers: A Path Analysis
Altın S.
2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar ve İnovasyon Kongresi, Sivas, Türkiye, 15 - 17 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
2023
20235. Konaklama İşletmeleri Kriterlerinin Thurstone'un İkili Karşılaştırmalara Dayalı Ölçekleme Tekniği ile Ölçeklenmesi
Altın S.
XXV. International Turkish Cooperative Congress, Antalya, Türkiye, 9 - 10 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
2022
20226. GENÇ TÜKETİCİLERİN UTANGAÇLIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ: SPOR ÜRÜNÜ SATIN ALIMI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Altın S.
20. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi , Antalya, Türkiye, 28 Kasım - 01 Aralık 2022, (Tam Metin Bildiri)
2022
20227. ONLİNE ALIŞVERİŞLERDE SUNULAN HİZMETE YÖNELİK KALİTE ALGISININ TÜKETİCİLERİN MEMNUNİYET DÜZEYLERİNİ YORDAMA ETKİSİ
Altın S.
24. INTERNATIONAL TURKISH COOPERATIVE CONGRESS, Girne, Kıbrıs (Kktc), 18 - 28 Ekim 2022, ss.55-65, (Tam Metin Bildiri)
2020
20208. Covid 19 pandemi sürecinde bireylerin nomofobi ve kaygı durumları üzerinde fiziksel aktivitenin rolü
Altın S., Altın Y.
18. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2020, ss.486-487, (Özet Bildiri)
2020
20209. Sporda ahlâki yönelim üzerinde kişilik özelliklerinin rolü
Altın Y., Altın S.
18. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2020, ss.443-444, (Özet Bildiri)
2019
201910. The Effect Of Marketıng Applıcatıons On The Qualıty Of Servıce: An Applıcatıon In Coffee Market
Altın S., Baş M.
XXIII. Milletlerarası Türk Kooperatifçilik Kongresi, Kyyiv, Ukrayna, 26 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201911. Turizm Pazarlamasında Spor Turizmine Yönelik Tutumların İncelenmesi: Erciyes Üniversitesi Örneği
Altın S.
17. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 13 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201912. Spor Pazarlamasında Bir Tutundurma Aracı Olarak Sponsorluk Faaliyetlerinin Bireylerin Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi
Altın S.
17. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 13 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
2016
201613. Organized Mall Customer a Study on the Purchase Preferences
Altın S., Baş M.
2nd International Annual Meeting of Sosyoekonomi Society, Amsterdam, Hollanda, 28 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2015
201514. Sosyal Medyanın Tüketici Davranışları Üzerine Etkisi
Altın S., Baş M.
1. Uluslararası Ekonomi Yönetimi ve Pazar Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 04 Aralık 2015, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. 7P Pazarlama Karması
Altın S.
Tüketici Davranışlarında Kullanılan Teoriler, Barış Armutçu,Ahmet Tan, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.387-404, 2024
2023
20232. Sağlık Sektöründe Dijital Girişimcilik
Altın S., Baş M.
Sağlık Girişimciliği, Aykut Ekiyor,Yeter Demir Uslu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, 2023
2023
20233. Mobile Marketing
Altın S.
The Essentials of Today's Marketing, İnci Erdoğan Tarakçı,Ramazan Aslan, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.205-216, 2023
2022
20224. Dijital Medya
Altın S.
Dijitalleşme, Mehmet Baş,inci erdoğan tarakçı,Ramazan Aslan, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.397-416, 2022
2022
20225. Bütünleşik Pazarlama İletişimi ve Spor Sponsorluğu Örnek Uygulamaları
Altın S.
Multidisipliner Yaklaşımla Güncel Spor Araştırmaları III, Doç. Dr. Duygu Sevinç YILMAZ,Dr. Öğr. Üyesi Ferhat GÜDER, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.153-172, 2022
2022
20226. Dijitalleşen Dünyada Kuşakların E-Hizmet Kalite Algısı, E-Memnuniyeti ve E-Sadakati Arasındaki İlişkiler
Altın S.
DİSİPLİNLERARASI BAKIŞ AÇISIYLA SALGIN VE DİJİTALLEŞME, Belgin Aydıntan,Zülfi Umut Özkara,Aynur Taş, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.257-275, 2022
2018
20187. EVREN DİJİTALLEŞİYOR: DİJİTAL PAZARLAMA
Altın S.
YÖNETİM VE PAZARLAMA ALANLARINDA SEÇME KONULAR, Belgin Aydıntan, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.247-267, 2018
Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler
2023 - 2023
2023 - 20236. Uluslararası Akademik Çalışmalar Kongresi
Bilim Kurulu Üyesi
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Kasım 2024
Kasım 2024Bingöl Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi (Online)
Hakemli Bilimsel Dergi
Ekim 2024
Ekim 2024Uluslararası İşletme Bilimi ve Uygulamaları Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ekim 2024
Ekim 2024Öneri Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ekim 2024
Ekim 2024Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2024
Eylül 2024JOEEP: Journal of Emerging Economies and Policy
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2024
Eylül 2024MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2024
Eylül 2024Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ağustos 2024
Ağustos 2024Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mart 2024
Mart 2024Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi
Hakemli Bilimsel Dergi
Şubat 2024
Şubat 2024MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ekim 2023
Ekim 2023Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2023
Eylül 2023Finans - Politik & Ekonomik Yorumlar Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2023
Eylül 2023Alanya Akademik Bakış
Hakemli Bilimsel Dergi
Ağustos 2023
Ağustos 2023Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2022
Aralık 2022Erciyes Akademi
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2022
Eylül 2022Ahi Evran Akademi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ağustos 2022
Ağustos 2022Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2022
Temmuz 2022Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mart 2022
Mart 2022Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2021
Aralık 2021