Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
GETTING LOST IN THE DIGITAL MARKETPLACE: POINTS, BENEFITS, AND PURCHASES
Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.21, sa.50, ss.1311-1339, 2023 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Spor Ürünlerine Yönelik Tüketici Etnosentrik Eğilimleri ve Menşe Ülke Etkisi
Socrates Journal of Interdisciplinary Social Studies
, cilt.34, sa.9, ss.145-152, 2023 (Hakemli Dergi)
Genç Tüketicilerde E-Ticaret Sitelerine Yönelik Marka Güveni ve Tüketici-Marka Özdeşleşmesinin Marka Evangelizmi Üzerine Etkisi
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.24, sa.3, ss.458-467, 2023 (Hakemli Dergi)
Kişilik Özelliklerinin Sporda Ahlaktan Uzaklaşma Davranışını Yordama Etkisi
Hacettepe Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi
, cilt.33, sa.4, ss.204-213, 2022 (Hakemli Dergi)
Pandemi Döneminde Akıllı Telefon Kullanan Bireylerde Nomofobi, Kaygı ve Fiziksel Aktivite İlişkisinin İncelenmesi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.98-120, 2021 (Hakemli Dergi)
Sosyal Medya Tüketici Davranışlarını Etkiliyor mu?
TSE Standard Ekonomik ve Teknik Dergi
, sa.664, 2018 (Hakemsiz Dergi)
Sosyal Medyanın Tüketici Davranışları Üzerine Etkisinin Belirlenmesi
Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.3, ss.51-69, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
The Mediating Role of Brand Trust between Influencer Credibility and Purchase Intention of Mum Consumers: A Path Analysis
2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar ve İnovasyon Kongresi, Sivas, Türkiye, 15 - 17 Eylül 2023
Konaklama İşletmeleri Kriterlerinin Thurstone'un İkili Karşılaştırmalara Dayalı Ölçekleme Tekniği ile Ölçeklenmesi
XXV. International Turkish Cooperative Congress, Antalya, Türkiye, 9 - 10 Ekim 2023
GENÇ TÜKETİCİLERİN UTANGAÇLIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ: SPOR ÜRÜNÜ SATIN ALIMI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
20. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi , Antalya, Türkiye, 28 Kasım - 01 Aralık 2022
Turizm Pazarlamasında Spor Turizmine Yönelik Tutumların İncelenmesi: Erciyes Üniversitesi Örneği
17. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 13 Kasım 2019
Spor Pazarlamasında Bir Tutundurma Aracı Olarak Sponsorluk Faaliyetlerinin Bireylerin Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi
17. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 13 Kasım 2019
Kitap & Kitap Bölümleri
Mobile Marketing
The Essentials of Today's Marketing, İnci Erdoğan Tarakçı,Ramazan Aslan, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.205-216, 2023
Dijital Medya
Dijitalleşme, Mehmet Baş,inci erdoğan tarakçı,Ramazan Aslan, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.397-416, 2022
Bütünleşik Pazarlama İletişimi ve Spor Sponsorluğu Örnek Uygulamaları
Multidisipliner Yaklaşımla Güncel Spor Araştırmaları III, Doç. Dr. Duygu Sevinç YILMAZ,Dr. Öğr. Üyesi Ferhat GÜDER, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.153-172, 2022
Dijitalleşen Dünyada Kuşakların E-Hizmet Kalite Algısı, E-Memnuniyeti ve E-Sadakati Arasındaki İlişkiler
DİSİPLİNLERARASI BAKIŞ AÇISIYLA SALGIN VE DİJİTALLEŞME, Belgin Aydıntan,Zülfi Umut Özkara,Aynur Taş, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.257-275, 2022
EVREN DİJİTALLEŞİYOR: DİJİTAL PAZARLAMA
YÖNETİM VE PAZARLAMA ALANLARINDA SEÇME KONULAR, Belgin Aydıntan, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.247-267, 2018