Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

The Mediating Role of Brand Trust between Influencer Credibility and Purchase Intention of Mum Consumers: A Path Analysis

2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar ve İnovasyon Kongresi, Sivas, Türkiye, 15 - 17 Eylül 2023

GENÇ TÜKETİCİLERİN UTANGAÇLIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ: SPOR ÜRÜNÜ SATIN ALIMI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

20. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi , Antalya, Türkiye, 28 Kasım - 01 Aralık 2022

ONLİNE ALIŞVERİŞLERDE SUNULAN HİZMETE YÖNELİK KALİTE ALGISININ TÜKETİCİLERİN MEMNUNİYET DÜZEYLERİNİ YORDAMA ETKİSİ

24. INTERNATIONAL TURKISH COOPERATIVE CONGRESS, Girne, Kıbrıs (Kktc), 18 - 28 Ekim 2022, ss.55-65 Sürdürülebilir Kalkınma

Covid 19 pandemi sürecinde bireylerin nomofobi ve kaygı durumları üzerinde fiziksel aktivitenin rolü

18. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2020, ss.486-487 Sürdürülebilir Kalkınma

Sporda ahlâki yönelim üzerinde kişilik özelliklerinin rolü

18. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2020, ss.443-444

The Effect Of Marketıng Applıcatıons On The Qualıty Of Servıce: An Applıcatıon In Coffee Market

XXIII. Milletlerarası Türk Kooperatifçilik Kongresi, Kyyiv, Ukrayna, 26 Eylül 2019

Turizm Pazarlamasında Spor Turizmine Yönelik Tutumların İncelenmesi: Erciyes Üniversitesi Örneği

17. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 13 Kasım 2019

Organized Mall Customer a Study on the Purchase Preferences

2nd International Annual Meeting of Sosyoekonomi Society, Amsterdam, Hollanda, 28 Ekim 2016

Sosyal Medyanın Tüketici Davranışları Üzerine Etkisi

1. Uluslararası Ekonomi Yönetimi ve Pazar Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 04 Aralık 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

Kitap & Kitap Bölümleri

Sağlık Sektöründe Dijital Girişimcilik

Sağlık Girişimciliği, Aykut Ekiyor,Yeter Demir Uslu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, 2023

Mobile Marketing

The Essentials of Today's Marketing, İnci Erdoğan Tarakçı,Ramazan Aslan, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.205-216, 2023

Dijital Medya

Dijitalleşme, Mehmet Baş,inci erdoğan tarakçı,Ramazan Aslan, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.397-416, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Bütünleşik Pazarlama İletişimi ve Spor Sponsorluğu Örnek Uygulamaları

Multidisipliner Yaklaşımla Güncel Spor Araştırmaları III, Doç. Dr. Duygu Sevinç YILMAZ,Dr. Öğr. Üyesi Ferhat GÜDER, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.153-172, 2022

Dijitalleşen Dünyada Kuşakların E-Hizmet Kalite Algısı, E-Memnuniyeti ve E-Sadakati Arasındaki İlişkiler

DİSİPLİNLERARASI BAKIŞ AÇISIYLA SALGIN VE DİJİTALLEŞME, Belgin Aydıntan,Zülfi Umut Özkara,Aynur Taş, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.257-275, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

EVREN DİJİTALLEŞİYOR: DİJİTAL PAZARLAMA

YÖNETİM VE PAZARLAMA ALANLARINDA SEÇME KONULAR, Belgin Aydıntan, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.247-267, 2018

Metrikler

Yayın

29

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları