Makaleler
20
Tümü (20)
Scopus (1)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (5)
3. Statü Tüketimi Ölçeği: Türkçeye Uyarlama Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
Alanya Akademik Bakış
, cilt.9, sa.3, ss.853-871, 2025 (TRDizin)
5. Tüketicilerin Webrooming ve Showrooming Eğilimleri ile Satın Alma Niyetleri Arasındaki İlişkide Marka Güvenirliğinin Aracı Rolü
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.16, sa.4, ss.2441-2461, 2024 (TRDizin)
7. Konaklama İşletmeleri Kriterlerinin Thurstone'un İkili Karşılaştırmalara Dayalı Ölçekleme Tekniği ile Ölçeklenmesi
Journal of Tourism and Gastronomy Studies
, cilt.12, sa.2, ss.869-885, 2024 (TRDizin)
9. Tüketicilerin Spor Ürünlerine Yönelik Tüketici Etnosentrik Eğilimleri ve Menşe Ülke Etkisi
Socrates Journal of Interdisciplinary Social Studies
, cilt.34, sa.9, ss.145-152, 2023 (Hakemli Dergi)
12. GETTING LOST IN THE DIGITAL MARKETPLACE: POINTS, BENEFITS, AND PURCHASES
Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.21, sa.50, ss.1311-1339, 2023 (TRDizin)
16. Kişilik Özelliklerinin Sporda Ahlaktan Uzaklaşma Davranışını Yordama Etkisi
Hacettepe Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi
, cilt.33, sa.4, ss.204-213, 2022 (TRDizin)
17. Pandemi Döneminde Akıllı Telefon Kullanan Bireylerde Nomofobi, Kaygı ve Fiziksel Aktivite İlişkisinin İncelenmesi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.98-120, 2021 (Hakemli Dergi)
19. Sosyal Medya Tüketici Davranışlarını Etkiliyor mu?
TSE Standard Ekonomik ve Teknik Dergi
, sa.664, 2018 (Hakemsiz Dergi)
20. Sosyal Medyanın Tüketici Davranışları Üzerine Etkisinin Belirlenmesi
Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.3, ss.51-69, 2015 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
14
4. The Mediating Role of Brand Trust between Influencer Credibility and Purchase Intention of Mum Consumers: A Path Analysis
2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar ve İnovasyon Kongresi, Sivas, Türkiye, 15 - 17 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
5. Konaklama İşletmeleri Kriterlerinin Thurstone'un İkili Karşılaştırmalara Dayalı Ölçekleme Tekniği ile Ölçeklenmesi
XXV. International Turkish Cooperative Congress, Antalya, Türkiye, 9 - 10 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
6. GENÇ TÜKETİCİLERİN UTANGAÇLIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ: SPOR ÜRÜNÜ SATIN ALIMI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
20. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi , Antalya, Türkiye, 28 Kasım - 01 Aralık 2022, (Tam Metin Bildiri)
11. Turizm Pazarlamasında Spor Turizmine Yönelik Tutumların İncelenmesi: Erciyes Üniversitesi Örneği
17. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 13 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
12. Spor Pazarlamasında Bir Tutundurma Aracı Olarak Sponsorluk Faaliyetlerinin Bireylerin Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi
17. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 13 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
7
1. 7P Pazarlama Karması
Tüketici Davranışlarında Kullanılan Teoriler, Barış Armutçu,Ahmet Tan, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.387-404, 2024
3. Mobile Marketing
The Essentials of Today's Marketing, İnci Erdoğan Tarakçı,Ramazan Aslan, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.205-216, 2023
4. Dijital Medya
Dijitalleşme, Mehmet Baş,inci erdoğan tarakçı,Ramazan Aslan, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.397-416, 2022
5. Bütünleşik Pazarlama İletişimi ve Spor Sponsorluğu Örnek Uygulamaları
Multidisipliner Yaklaşımla Güncel Spor Araştırmaları III, Doç. Dr. Duygu Sevinç YILMAZ,Dr. Öğr. Üyesi Ferhat GÜDER, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.153-172, 2022
6. Dijitalleşen Dünyada Kuşakların E-Hizmet Kalite Algısı, E-Memnuniyeti ve E-Sadakati Arasındaki İlişkiler
DİSİPLİNLERARASI BAKIŞ AÇISIYLA SALGIN VE DİJİTALLEŞME, Belgin Aydıntan,Zülfi Umut Özkara,Aynur Taş, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.257-275, 2022
7. EVREN DİJİTALLEŞİYOR: DİJİTAL PAZARLAMA
YÖNETİM VE PAZARLAMA ALANLARINDA SEÇME KONULAR, Belgin Aydıntan, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.247-267, 2018