Yayınlar & Eserler

Makaleler 20
Tümü (20)
Scopus (1)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 14

1. THE EFFECT OF EXCESSIVE MARKETING STIMULATION ON CONSUMER BURNOUT: THE MEDIATING ROLE OF DIGITAL AVOIDANCE AND BRAND SILENCING BEHAVIOURS

12th INTERNATIONAL PARIS CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES, Paris, Fransa, 4 - 08 Ağustos 2025, ss.613-614, (Özet Bildiri)

2. Sosyo-Ekonomik Düzey ve Cinsiyetin Marka Savunuculuğu Üzerindeki Etkisi: Etkileşimsel Bir Yaklaşım

XI. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 25 - 26 Aralık 2024, (Özet Bildiri)

3. A Fuzzy AHP Analysis of the Barriers to Digital Transformation in Turkish SMEs

4th International Conference on Technology, IConTech 2024, Alanya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2024, cilt.27, ss.63-80, (Tam Metin Bildiri) identifier

4. The Mediating Role of Brand Trust between Influencer Credibility and Purchase Intention of Mum Consumers: A Path Analysis

2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar ve İnovasyon Kongresi, Sivas, Türkiye, 15 - 17 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

5. Konaklama İşletmeleri Kriterlerinin Thurstone'un İkili Karşılaştırmalara Dayalı Ölçekleme Tekniği ile Ölçeklenmesi

XXV. International Turkish Cooperative Congress, Antalya, Türkiye, 9 - 10 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

6. GENÇ TÜKETİCİLERİN UTANGAÇLIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ: SPOR ÜRÜNÜ SATIN ALIMI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

20. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi , Antalya, Türkiye, 28 Kasım - 01 Aralık 2022, (Tam Metin Bildiri)

7. ONLİNE ALIŞVERİŞLERDE SUNULAN HİZMETE YÖNELİK KALİTE ALGISININ TÜKETİCİLERİN MEMNUNİYET DÜZEYLERİNİ YORDAMA ETKİSİ

24. INTERNATIONAL TURKISH COOPERATIVE CONGRESS, Girne, Kıbrıs (Kktc), 18 - 28 Ekim 2022, ss.55-65, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

8. Covid 19 pandemi sürecinde bireylerin nomofobi ve kaygı durumları üzerinde fiziksel aktivitenin rolü

18. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2020, ss.486-487, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

9. Sporda ahlâki yönelim üzerinde kişilik özelliklerinin rolü

18. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2020, ss.443-444, (Özet Bildiri)

10. The Effect Of Marketıng Applıcatıons On The Qualıty Of Servıce: An Applıcatıon In Coffee Market

XXIII. Milletlerarası Türk Kooperatifçilik Kongresi, Kyyiv, Ukrayna, 26 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

11. Turizm Pazarlamasında Spor Turizmine Yönelik Tutumların İncelenmesi: Erciyes Üniversitesi Örneği

17. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 13 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

12. Spor Pazarlamasında Bir Tutundurma Aracı Olarak Sponsorluk Faaliyetlerinin Bireylerin Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi

17. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 13 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

13. Organized Mall Customer a Study on the Purchase Preferences

2nd International Annual Meeting of Sosyoekonomi Society, Amsterdam, Hollanda, 28 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

14. Sosyal Medyanın Tüketici Davranışları Üzerine Etkisi

1. Uluslararası Ekonomi Yönetimi ve Pazar Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 04 Aralık 2015, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar 7

1. 7P Pazarlama Karması

Tüketici Davranışlarında Kullanılan Teoriler, Barış Armutçu,Ahmet Tan, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.387-404, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

2. Sağlık Sektöründe Dijital Girişimcilik

Sağlık Girişimciliği, Aykut Ekiyor,Yeter Demir Uslu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, 2023

3. Mobile Marketing

The Essentials of Today's Marketing, İnci Erdoğan Tarakçı,Ramazan Aslan, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.205-216, 2023

4. Dijital Medya

Dijitalleşme, Mehmet Baş,inci erdoğan tarakçı,Ramazan Aslan, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.397-416, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

5. Bütünleşik Pazarlama İletişimi ve Spor Sponsorluğu Örnek Uygulamaları

Multidisipliner Yaklaşımla Güncel Spor Araştırmaları III, Doç. Dr. Duygu Sevinç YILMAZ,Dr. Öğr. Üyesi Ferhat GÜDER, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.153-172, 2022

6. Dijitalleşen Dünyada Kuşakların E-Hizmet Kalite Algısı, E-Memnuniyeti ve E-Sadakati Arasındaki İlişkiler

DİSİPLİNLERARASI BAKIŞ AÇISIYLA SALGIN VE DİJİTALLEŞME, Belgin Aydıntan,Zülfi Umut Özkara,Aynur Taş, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.257-275, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

7. EVREN DİJİTALLEŞİYOR: DİJİTAL PAZARLAMA

YÖNETİM VE PAZARLAMA ALANLARINDA SEÇME KONULAR, Belgin Aydıntan, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.247-267, 2018
Metrikler

Yayın

41

Yayın (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

233

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

6

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları