Yayınlar & Eserler

Makaleler 81
Tümü (81)
SCI-E, SSCI, AHCI (14)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (23)
ESCI (8)
Scopus (21)
TRDizin (30)
Diğer Yayınlar (30)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 37

1. Yerel Gastronomik Ürünlerin Ticarileşmesinde Kadın Kooperatiflerinin Rolü Bir Model Önerisi

24. Ulusal Turizm Kongresi, Kastamonu, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2024, ss.777-795, (Tam Metin Bildiri)

2. The Future of Tour Guidance: An Evaluation Based on Evolving Technological Advancements

The 8th International Research Forum on Guided Tours, Bolzano, İtalya, 28 - 30 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

3. Destination Life Cycle: A Conceptual Approach based on the Turkish Experience

International Travel & Tourism Dynamics (ITTD) 2020, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2020, ss.391, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

4. The Role of Culture on Service Failure Perceptions and Service Recovery Expectations in Restaurants

International Travel and Tourism Dynamics (ITTD20), Ankara, Türkiye, 8 - 09 Ekim 2020, cilt.0, sa.0, ss.401, (Özet Bildiri) Creative Commons License

5. PAYDAŞLAR PERSPEKTİFİNDEN DESTİNASYON REKABETÇİLİĞİ: KAPADOKYA BÖLGESİ ÖRNEĞİ

MTCON-Conference on Managing Tourism Across Continents, Antalya, Türkiye, 2 - 04 Eylül 2020, ss.1667-1675, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

6. Paydaşlar Perspektifinden Destinasyon Rekabetçiliği: Kapadokya Bölgesi Örneği

MTCON-Conference on Managing Tourism Across Continents, Türkiye, 2 - 04 Eylül 2020, ss.1696-1704, (Tam Metin Bildiri)

7. Turistlerin Restoran Tercihinde Dikkate Aldığı Sağlık ile İlgili Faktörlerin Değerlendirilmesi

19. Ulusal Turizm Kongresi, Afyon, Türkiye, 17 - 21 Ekim 2018, ss.1058-1079, (Tam Metin Bildiri)

8. Sağlık Turizmi Çerçevesinde Turistik Bir Ürün Olarak Yerel Yiyeceklerin Kullanılması

19. Ulusal Turizm Kongresi, Afyon, Türkiye, 17 - 21 Ekim 2018, ss.1080-1096, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

9. Sağlık Turizmi Bağlamında Yerel Yiyeceklerin Turistik Bir Ürün Olarak Kullanılması

19. Ulusal Turizm Kongresi, Afyon, Türkiye, 17 - 21 Ekim 2018, ss.1080-1096, (Tam Metin Bildiri)

10. The Importance of Local Food in the Formation of Tourist Experinces and Its Sustainability: A Conceptual Evaluation

The Second International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability (Futourism 2018), Mersin, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2018, cilt.1, ss.810-816, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

11. The Importance of Local Food in the Formation of Tourist Experinces and Its Sustainability: A Conceptual Evaluation

The Second International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability (Futourism 2018), Mersin, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2018, cilt.1, ss.810-816, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

12. Pazarlama 4.0:Teknolojik Gelişmelerin Pazarlamaya Yansımaları

SOSCON Uluslararası Sosyal Bilimler ve İnovasyon Kongresi, 11 - 13 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

13. Using Local Food and Beverges in Tourism: Conceptual Study

2nd International Tourism and Microbial Food Safety Congress, 13 - 15 Aralık 2017, (Tam Metin Bildiri)

14. Using Local Food and Beverages in Tourism: A Conceptual Study

2nd International Tourism and Microbial Food Safety Congress, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Aralık 2017, cilt.1, sa.1, ss.27-29, (Özet Bildiri) Creative Commons License

15. Ticari Mutfaklarda Yerel Yiyecek Satın Alma ve Kullanma Davranışı: Algılanan Engeller ve Faydalar

18. Ulusal Turizm Kongresi, Mardin, Türkiye, 18 - 22 Ekim 2017, cilt.1, sa.1, ss.775-785, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

16. Individual Innovativeness of Chefs

The First International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability, Mersin, Türkiye, 23 - 30 Eylül 2017, cilt.1, sa.1, ss.1490-1500, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

17. Chefs’xx Intention to Use Local Food: Its Relation with Local Food Qualities and Chefs’xx Local Food Familarities

4th International Congress of Tourism and Management Researches, 12 - 14 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

18. Chefs’ Intentions to Use Local Food:Its Relation with Local Food Qualities and Chefs’xx Local Food Familiarities

4th International Congress of Tourism and Management Researches, Girne, KUZEY KIBRIS TÜRK CUM., Girne, Kıbrıs (Kktc), 12 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, ss.752-768, (Tam Metin Bildiri)

19. Chefs' Intentions to Use Local Food:Its Relation with Local Food Qualities and Chefs' Local Food Familiarities

4th International Congress of Tourism and Management Researches, Girne, Kıbrıs (Kktc), 12 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.752-768, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

20. An Evaluation of Cultural Values and Food Spending with a Focus on Food Consumption

2nd Eurasıa Internatıonal Tourısm Congress: Current Issues, Trends, And Indıcators, Konya, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

21. Destinasyon İmajı ve Yahyalı Bölgesi

1. Ulusal Yahyalı Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 20 - 21 Eylül 2012, cilt.1, ss.551-568, (Tam Metin Bildiri)

22. Yahyalı Bölgesinin Destinasyon Seçme Faktörleri Kapsamında Performansı

1. Ulusal Yahyalı Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 20 - 21 Eylül 2012, cilt.1, ss.473-502, (Tam Metin Bildiri)

23. Tüketicilerin Destinasyon Seçme Kriterleri Çerçevesinde Yahyalı nın Değerlendirilmesi

1. Ulusal Yahyalı Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 5 - 07 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)

24. The Role Of Tourism In The Economic Development Process The Case Of Turkish Tourism

Forum on Social Sciences: World Economic Development Paradigm: Market and Beyond, Baku, Azerbaycan, 18 - 21 Ekim 2012, cilt.1, ss.359-372, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

25. Destinasyon İmajı ve Yahyalı Bölgesi

I. Ulusal Yahyalı Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 20 - 21 Eylül 2012, ss.551-568, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

26. Yahyalı Bölgesinin Destinasyon Seçme Faktörleri Kapsamında Performansının Değerlendirilmesi

I. Ulusal Yahyalı Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 20 - 21 Eylül 2012, ss.473-502, (Tam Metin Bildiri)

27. Promotional Activities in Hotels: Applications in the Turkey's Region of Cappadocia

8th International Strategic Management Conference, Barcelona, İspanya, 21 - 23 Haziran 2012, cilt.58, ss.1027-1036, (Tam Metin Bildiri) identifier

28. Şehirlerarası Yolcu Taşımacılığı Yapan Yapan Firmaların Hizmet Kalitesinin Önem Başarım Analizi Ile Değerlendirilmesi Nevşehir Örneği

Uluslararası Turizm ve Otelcilik Sempozyumu 2011, Konya, Türkiye, 29 Eylül - 01 Ekim 2011, ss.317-328, (Tam Metin Bildiri)

29. Problems Encountered by the Exporting Firms: An Application in the City of Kayseri

7th International Strategic Management Conference, Paris, Fransa, 30 Haziran - 02 Temmuz 2011, cilt.24, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

30. MEASURING THE SEASONALITY WITH THE COMPARISION OF DIFFERENT METHODS IN THE CASE OF TURKISH TOURISM

2nd Annual EuroMed Conference of the EuroMed-Academy-of-Business, Salerno, İtalya, 26 - 28 Ekim 2009, ss.934-952, (Tam Metin Bildiri) identifier

32. Termal Turizm Açısından Kozaklı İlçesinin Rekabetçilik Analizi

10. Ulusal Turizm Kongresi, Mersin, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2009, ss.495-514, (Tam Metin Bildiri)

35. Türkiye'deki Seyahat Acentalarının İnternet Web Sayfalarının İçerik Değerlendirmesine Yönelik Bir Çalışma

10. Ulusal Pazarlama Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 1 - 04 Kasım 2005, ss.85-105, (Tam Metin Bildiri)

36. Can the Internet Eliminate the Power of Tourism Intermediaries over Developing Countries Tourism Services? A Situational Analysis of Turkey

The Eight Annual CHME Hospitality Research Conference, Birleşik Krallık, 1 - 04 Nisan 1999, cilt.2, ss.364-368, (Özet Bildiri)

37. Turizm Eğitim Kurumları ve İşletmeleri Arasındaki İşbirliği İçin Bir Öneri

I. Turizm Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 17 - 18 Kasım 1994, ss.176-193, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 33

1. Ticaret Yolları ve Gastronomi

Gastro-Coğrafya, Oğuz Diker, Nuray Türker, Faruk Alaeddinoğlu, Duran Cankül, Rahman Temizkan, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.94-111, 2023

2. Mutfakta Maliyet Kontrol Süreci

Konaklama ve Yiyecek İçecek İşletmelerinde Mutfak Yönetimi, Doç. Dr. Lütfi BUYRUK, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.129-152, 2021

3. Turizm Sektöründe Yapay Zeka Uygulamaları

Turizmde Güncel Konu ve Eğilimler III, Şule Aydın ve Mustafa Boz, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.20-43, 2021

4. Turizm Sektöründe Yapay Zeka Uygulamaları

Turizmde Güncel Konu ve Eğilimler III, Şule Aydın, Mustafa Boz, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.20-43, 2021

5. Sağlık İşletmelerinde Pazarlama

Sağlık İşletmeciliği ve Modern Yönetim Uygulamaları, DErviş Boztosun, Özgür Demirtaş, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.25-66, 2021

6. Mutfakta maliyet Kontrol Süreci

Konaklama Ve Yiyecek İçecek İşletmelerinde Mutfak Yönetimi, Lütfi Buyruk, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.129-152, 2021

9. Turizmin Geleceği ve Yeni Eğilimler

Kavramlarla ve Örneklerle GENEL TURİZM, Çakıcı, A.Celil, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.325-340, 2019

10. **Servis Yönetimi

Profesyonel Restoran Yönetimi, Mehmet Sarıışık, Şenol Çavuş, Kurtuluş Karamustafa, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.229-252, 2019

11. Turizmin Geleceği ve Yeni Eğilimler

Kavramlar ve Örneklerle GENEL TURİZM, A. Celil Çakıcı, Editör, Detay, Ankara, ss.325-336, 2019

13. Turist Rehberliği ve Teknoloji

Turist Rehberliği, Seçkin Eser, Seda Şahin, Abdulcelil Çakıcı, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.205-2019, 2018

14. Yiyecek ve İçecek İşletmesi Kurma Fikri, Yapılabilirliği ve Yatırım Kararı

Yiyecek ve İçecek Yönetimi, Kurtuluş Karamustafa, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.75-130, 2018

15. Yiyecek ve İçecek Sektörü

Yiyecek ve İçecek Yönetimi, Kurtuluş Karamustafa, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.9-46, 2018

16. Turist Rehberliği ve Teknoloji

Turist Rehberliği, Seçkin Eser, Seda Şahin, A.Celil Çakıcı, Editör, Detay yayıncılık, Ankara, ss.205-2016, 2018

17. Destination Decision Making and Selection Process

The Routledge Handbook of Destination Marketing, Dogan Gursoy, Christina G. Chi, Editör, Routledge, ILLIUS, ss.263-275, 2018

18. Yiyecek ve İçecek İşletmesi Kurma Fikri, Yapılabilirliği ve Yatırım Kararı

Yiyecek ve İçecek Yönetimi, Kurtuluş KARAMUSTAFA, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.75-130, 2018

19. Destination Decision Making and Selection Process

The Routledge Handbook of Destination Marketing, Gursoy Dogan, Christina G. Chi, Editör, Routledge, ss.263-288, 2018

20. Sağlık Turizmi İşletmelerinde Tutundurma

Sağlık Turizmi, Tengilimoğlu, Dilaver, Editör, Siyasal, ss.234-268, 2017

21. Sağlık Turizminde Pazar Bölümlendirme ve Hedef Pazar

Sağlık Turizmi, Dilaver Tengilimoğlu, Editör, Siyasal Kitabevi, Ankara, ss.243-268, 2017

23. Sağlık Turizmi İşletmelerinde Tutundurma

Sağlık Turizmi, Dilaver Tengilimoğlu, Editör, Siyasal Kitabevi, Ankara, ss.171-198, 2013

24. Sağlık Turizmi İşletmelerinde Tutundurma

Sağlık Turizmi, Dilaver Tengilimoğlu, Editör, Siyasal Kitabevi, Ankara, ss.171-198, 2013

25. Hizmet Satın Alma Süreci

Hizmet Tasarımı, Meryem Akoğlan Kozak, Editör, Anadolu Üniversitesi Aöf, Eskişehir, ss.20-54, 2012

26. Hizmet Kavramları ve Otel İşletmelerinde Hizmet Çeşitleri

Hizmet Tasarımı, Meryem Akoğlan Kozak, Editör, Anadolu Üniversitesi Aöf, Eskişehir, ss.2-28, 2012

27. Hizmet Satın Alma Süreci

Hizmet Tasarımı, Meryem Akoğlan Kozak, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.20-54, 2012

28. Hizmet Kavramları ve Otel İşletmelerinde Hizmet Çeşitleri

Hizmet Tasarımı, Meryem Akoğlan Kozak, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.2-28, 2012

32. Servis Yönetimi

Profesyonel Restoran Yönetimi: İlkeler, Uygulamalar ve Örnek Olaylar, Sarıışık, M., Çavuş, Ş. ve Kareamustafa, K., Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.229-253, 2010

33. Organizational Culture and its Impacts on Employee Attitudes and Behaviors in Tourism and Hospitality Organizations

Managing Employee Attitudes and Behaviours in the Tourism Industry, Salih Kuşluvan, Editör, Nova Science Publishers, New York, ss.453-0, 2003 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

168

Yayın (WoS)

28

Yayın (Scopus)

24

Atıf (WoS)

295

H-İndeks (WoS)

7

Atıf (Scopus)

368

H-İndeks (Scopus)

8

Atıf (TrDizin)

29

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

1015

H-İndeks (Sobiad)

14

Atıf (Diğer Toplam)

114

Proje

16

Tez Danışmanlığı

16

Açık Erişim

34
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları